Bir bazan günü səhəri oyandım, digərlərinə nisbətən mən məktəbi çox sevirdim hər gün olsa ,hər gün gedərəm. Çox xoşbəxt şəkildə oyanıb yuyunub, saçlarımı sevgiylə tərs hörük modeli etdim , əynimə havalar istiləşməyə başladığı üçün əynimi nazik geyindim . Nazik bir sport şalvar və onun sport T-shirt geyinib ayağıma ağ krasovka geyinib aşağı endim . Süfrə hazır olsa da hələ hər kəs gəlməmişdi. Ailə üzvlərinin hər biri süfrənin kənarına keçdikdən sonra yeməyə başladıq. Onlar söhbət edir mən isə öz aləmində idim . Birdən müəmmalı şəkildə danışmaları mənim diqqətimi çəkdi, onları diqqətlə qulaq asmağa başladım. Bu işi heç onlara qulaq asmır kimi edirdim belə işlərdə professional idim ajan olsam milyarder olardım.
Demyan bəy
-Piter işimiz lap çətinləşib
Meri xanım
-Dem ən yaxşısı bunu sonra danış - deyib mənə baxdı, bu vaxt Demyan bəy tez susdu sanki otaqda mənim olduğumu unudub danışmağa başlayıb məni görən kimi susdu elə bil . Bunlar məndən bir şey gizləyir? Ya da nə gizləyəcəklər mənim də bu ailənin bir üzvü olduğumu onlar mənə inandırıb . Amma bu məndən bir şey gizləməyəcəkləri mənasına gəlmir . Bu fikirlərimi içimdən bir "nəysə" deyərək böldüm, bu gözəl günümü bu səbəbsiz xoşbəxtliyimi bunlar ilə bölə bilmərəm . Mənim necə də bir neçə ay İçərisində həyatımın bu qədər dəyişməsinə hələ də inana bilmirdim heç xəyalını belə qurmadığım həyatı yaşayıram amma içimdən " elə qəribə şeylər olacaq" deyə bir xəbərdarlıq alıram.
Nəhayət, yeməyimi yeyib otağıma qalxdım əlimə ən sevdiyim kitabı alıb oxumağa başladım. Kitabı oxuyub qurtardım tam bir saat içərisində niyə bu kitab qurtardı? Başqa bir kitabı əlimə almadan birdən içimdən dərs oxumaq istəyi gəldi . 3 saat oxudum bəsti az da olsa bu qədər yaxşıdır. Dərs oxuya - oxuya kənarda bir rəsim keçmişdim özümdən asılı olmayaraq
[ Çəkdiyi şəkil ]
Aşağı endim gördüm Fred boş oturur fikirləşdim ki bir az əsəbimi çıxarım düşüncəsi ilə yanına oturdum . Məni görən kimi gülümsədi mən "Fred" deyə onun fikrini özümə yonetldim. "Ay can " deyə cavabına özümdən asılı olmayaraq gülümsədim . "Mən bilirsən ki , döyüşə getməsəm belə azdan çoxdan bilirəm və ən sevdiyim şeydir döyüşmək gəl döyüşək" dediyim vaxt qaşlarını çatıb "yox" cavabını üz mimikaları ilə göstərdi . Mən ona bir də baxdığım vaxt isə razı olduğu bilindi . O özündən əmin kimi mənə baxıb "onsuzda indi yerə yugilacan, ən uzağı 2 dəqiqə dayana bilərsən mən uşaqlığımdan idmana gedirəm təkcə bu bir neçə ildir buraxdığım" deyib güldü "görərik kim yerə yığılır" deyib mən də ondan da pis güldüm bu gülüşü mənə Simiya öyrətmişdi. Mən tam bir professional şəkildə döyüşürdüm sanki heç özümün yaxşı xüsusiyyətlərimi deyən deyildim amma həftədə 3- 4 dəfə boksla məşğul olsam belə olacaqdı. Onun ağzı burnu qanadı, mənim isə dodağım partladı. Bacısı olduğum üçün çox möhkəm vurmurdu vursa üzüm ondan betər olacaqdı mən isə ağına bozuna baxmırdım elə vururdum. Bir müddət sonra oda əsəbləşib mənə nə var vurmağa başladı. "Hələ qızsan deyə daha möhkəm vurmuram" dediyi söz ilə daha çox əsəbləşib ona elə yumruq vurdum ki yerə yığıldı ve Fred yeni rəqibim nakaut etdim . "Qız olmağıma baxmayıb özünü müdafiə edib adam kimi döyüşsə idin indi yerə yığılmazdın , məndən sənə bir balaca bacı tövsiyəsi heç bir qızın sırf cinsinə görə zəyif olduğunu fikirləşmə sonun da zəyif sən olarsan və bu fikir belə səni zəyif edir " bu dediyim sözləri təsdiq edərcəsinə üzünü başqa yönə çevirdi. Əlimi onun yerdən qalxması üçün uzatdığımda əlimi tutub ayağa qalxdı. Otağıma qalxarkən ayağım stola dəyib yıxılırdım ki otağa girən Liam məni tutdu . Üzümə gülüb "diqqətli ol gəzəndə sənin canın yansa mənim 2 qat yanar" bu sözü nə mənada dediyini başa düşüb düz durub ona qarşı isti bir gülümsəmə göstərdim.
Liam
-Lidya sənlə danışacaqlarım gəl sənin otağına çıxaq
Dediyi sözlərə başımı aşağı yuxarı salladım və otağa qalxdım . "Lidya eee necə deyim sən bu ailə haqqda hər şeyi bilirsən?" Dediyi sual qəribə gəldi "bilmirəm" deyə cavabımdan sonra onun ailəsinin mənim ailəm ilə yaxın olduğunu hətta ailə dostlarımız olduğu yadıma düşdüyü vaxt məsələ daha da qəribələşdi . Bu vaxt otağa Piter girdi və çox təlaşlı idi . "Liam" deyə adını 3 - 4 dəfə təkrar etdi , Liam sanki onun niyə gəldiyini başa düşüb sözünə davam edirdi ki Piter icazə vermədi Liam'ı yavaşca kənara çəkdi. Onlar nə isə danışırdı lakin eşidilmirdi məndən nə gizləyirlər ey hələ səhər ki danışıq əslində o danışıqları bura gələndən az - çox eşitmişdim amma çox cəlb edici deyildi . Liam otaqdan çıxırdı ki mən ona "hər gedirsən" dediyim vaxt "sonra danışarıq " deyə məni yola verdi . Bu evdə nələr olursa məndən başqa hər kəs bilir məndən gizlədəcəkləri nə ola bilər?
Otağımdan çıxıb kolidorda keçərkən birdən qapısı az aralı olan çalışma otağından səslər gəlməyə başladı . Bunlar Demyan bəy, Meri xanım, Piter və Benny idi . Eşitdiklərim qarşısında ağzım açıq qaldı bunlar nə deyirdilər ey
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QARANLIĞIN içindəki AYDINLIQ
Dla nastolatkówQaranlığa qərb olmuş qızı Aydınlığa çıxaran SEVGİ