"Alec cidden... tiktok videoları çekecek miyiz?" Demişti Magnus hala buna akıl sır erdiremeyip. "Bak şimdi biliyorsun, benim geçmişim çok da temiz değil. Eskilerime denk gelirsen delirmeyecek misin?"
"Delireceğim ama onlar da delirecek, bu yüzden umurumda değil." deyip onun yanağına bir öpücük bırakmıştı Alec. Ortak bir tiktok hesabı açmışlardı çoktan ve ne çekmeleri gerektiğini bilmiyorlardı henüz.
"Nasıl bir video çekip yüklememiz lazım?"
"Önce bence kendimizi tanıtan bir video çekip atabiliriz." demişti Magnus ama Alec bu fikri beğenmemişti.
"Daha marjinal şeyler olmalı bence." demişti Alec eline telefonunu alırken. "Hani şu aralar bir akım var, çiftler birbirine çarpıyor ve sonra önceden olan anıları vs video halinde kolajlanıyor ya, öyle bir şey yapabiliriz."
Alec örnek olarak Magnus'a bir video göstermişti.
"Güzel olabilirdi ama bizim böyle videolarımız yok, malum sen video çekelim dediğimde kaçtığın için..."
Magnus bunu trip atar bir havayla söylemişti ama haklıydı da.
"Trip yedim iki dakikada." denmişti Alec gülerek. "Peki ya şu nasıl? Biraz abartı olabilir gerçi."
Alec yine bir akımı göstermişti ona. Çiftlerin çarpışıp bir anda erotik bir pozisyona geldikleri bir videoydu bu.
"Bu olmaz, babam buna hazır değil." demişti Magnus gülerek.
"Babanı kim takar ki?" demişti Alec ona arkadan sarılıp. "Yine de ilk video için abartı kaçabilir."
"Hatırlıyor musun, sana dans öğretmeye çalışırken bir video çekmiştik Alec. Oradan bir kolaj yapabiliriz aslında. Sürekli ayağıma basıp beni krize sokmuştun hani."
"Evet evet, bence başlangıç için ideal bir video olur." demişti Alec onu onaylayıp. "Bilgisayardan ikimiz de anlıyoruz zaten, hallederiz bir şekilde."
"Bence onun üstüne bir de senin bana ok atmayı öğrettiğin bir video çeker koyarız, nasıl fikir?"
"En son öğretmeye çalıştığımda beni vuruyordun, hala nasıl becerdin bilmiyorum o oku o açıyla bırakmayı..."
"Off, ben de bilmiyorum." deyip gülmüştü Magnus. "Yaptıklarının intikamını almaya çalıştım kesin."
"Olabilir. O zaman bu videoyu düzenleyip paylaşalım. Eğer hoşumuza giderse ileride daha geniş ve kaliteli şeyler de yaparız."
"Olur, ben bu fikri senden daha çok sevdim şu an."
....
Magnus ve Alec bir süre video üstünde uğraşmışlar ve ortaya güzel bir iş çıkmıştı cidden. Hatta ikisi videoyu izlerken öyle çok gülmüşlerdi ki videoyu yayımlamayı unutacaklardı neredeyse.
"Atıyorum bak. Attıktan sonra da insta hesabımda paylaşacağım." demişti Magnus onay bekler gibi Alec'e bakıp.
"Ben hazırım, at bakalım."
Magnus ondan onay aldıktan sonra birkaç tag ekleyip videoyu yayımlamış, sonrasında telefonu adeta fırlatmıştı.
"Daha sonra instaya atarım, şu an utandım biraz."
"İstemezsen kaldıralım."
"Hayır hayır, kalsın." demişti Magnus telefonunu eline alırken. Sonrasında videoyu tekrar açıp izledi ve instagram hesabında paylaştı. "Paylaştım bile."
Alec de sonrasında onun yanına uzanmıştı. Çok geçmeden Alec'in telefonuna bir mesaj geldi.
"Izzy yazmış. Abicim bana neden haber vermeden böyle şeyler yapıyorsunuz yazmış. Sanki haber versem bir şey yapacağı vardı da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Friends(?)
FanfictionAlec üniversitenin okçuluk kulübünün kantininde, dans kulübünden Magnus adında birisi ile tanışır. Ve ikisi de ne olduğunu anlamamışken kendilerini boş bir kulüp odasında sevişirken bulurlar. Sıradan bir hikaye gibi başlayıp ilerleyen zamanlarda geç...