17.Bölüm

1.7K 59 15
                                    

"Derya, sevgilim..."

Bunun ne işi vardı burda ya? Allahım şaka mı?

"S-sen?"

"Ben sizi yalnız bırakayım bari." Sesinde istediğim iğneleyici ses tonuyla ve kuçümseyici bakışlarla bana bakıp geçen Alprslanın arkasından baka kaldım sadece.

Önümdeki adama döndüğümde bana hâlâ sırıtarak bakıyordu. Sinirden köprürmek üzereydim. Allahım sen bana sabır ver.

"Senin ne işin var burda?"

"Seni görmeye geldim."

"Bana bak sen mi tanittin kendini sevgilim diye?"

Pişkin pişkin sırıttı.

"Evet sevgilim."

"Lan bana bak sen şaka mısın ha? Senin yüzünden nelerle uğraşıyorum haberin var mı?!"

"O az önceki adamı mı kastediyorsun?"

"Sanane ya! Nerden buldun burayı?"

"Kuşlar söyledi."

"Han sen şaka mısın ya! Manyak mısın? Ne diye benimle uğraşıyorsun?!"

"Lisede ki yarım kalan işimi tamamlamak için. Bak sende değişti bende değiştim. Bence yeniden deneyebiliriz Derya. Hem bak ben öncekine göre daha yakışıklıyım. Ve sen hâlâ çok güzelsin."

Ay Allahım sen bana sabır ver!

"Bana bak Han gidiyorsun ve bu saçmalığa bir son veriyorsun. Manyak mısın sen?!"

"Bakarız!" Diyip bir anda yanımdan geçip gitti gülerek .

Allah'ım sakinim , sakinim, sakinim... Sakin falan değilim! Nerden çıktı şimdi bu Allahın cezası. Allah'ım neden bütün mallar beni buluyor? Bir de bakarız diyor gülerek Allah'ın davarı. Alparslan da gitsin kaşı gözü ayrı oynayan adama inansın. Ona da yazıklar olsun. Ben gerçekten o soyledigi gibi biri miydim?

Biraz daha orda durursam hasta olacağıma kanaat getirip eve yürüdüm. Aklıma tek bir düşünce; ben Alparslana kendimi nasıl inandıracakttim.

Mesela Han bu yalanı bir başkasına söylese kendimi açıklamak için uğraşmazdım. Neye inancaksa ona inansın der geçerdim. Ama bu sefer öyle olmuyordu çünkü o bir başkası değil di.

Alparslan'dı o...

Ona karşı kendimi açıklama gereği duyuyordum Hem beni böyle bilmesini istemiyordum. Ama yalan yok onları söylerken kalbim o kadar çok kırılmıştı ki... Tekrar toplamak çok zor olacaktı.

Off ne yapacaktım ben. En iyisi Özleme haber vermek ama yarım tabiki bu satte bir daha rahatsız edemem. Döver valla.

Alparslan'dan

Sakin ol Alparslan sakin ol. Hayir şimdi gidip o adamın ağzını yüzünü dağıtmayacaksın. Hayir sakin ol. Sakin ol...

Yok olamıyorum ki!

İlk gun onu o kapıda gördüğümde ve Deryanın sevgilisi olduğunu öğrendiğimde bitmişti her şey. Tam hazırdım Ona sevgimi itiraf edecekken Derya nın sevgilisi olduğunu öğrenmiştim. Hayir olabilirdi o zaman içime atıp unutacaktım onu. Kendimi buna bile hazırlamıştım. Ama Hem benimle samimi olup hemde onunla sevgili olması beni çileden çıkarmıştı. Gönül eğlendirir gibi olacak iş miydi bu?!

Ama bir o kadar da hayal kırıklığına uğramıştım yalan yok.

Hele bu akşam gelmiş sırıta sırıta sevgilim diyor. Daha fazla dayanamadığım için çıktım zaten.

Bordonun SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin