1. Tesz

12 0 0
                                    

Egy évvel ezelőtt ***

A fekete úrnő felszállt a buszra iskola után és lám szembe találta magát a hatalmas fülekkel rendelkező ferfival akit csak Füleskent emlegetnek. Le is ült mellé és egyből érezni lehetett közöttük a szikrát, csak úgy égett a busz közöttük.

**

Füles nem volt ám rossz preda, az ilyen úrnőkhoz tökéletes férfi volt. Magassága nagyon imponáló volt minden hölgynek amíg meg nem látták ragyas fejét és a ragyogó füleit amikkel akár az égbe is repülhetne.
Erős teste a konditol csak úgy duzzadt.

A Vörös úrnő érdekes teremtmény volt. Haja cafatokba állt össze a sok zsír és otthoni szokites nem tett neki jót. Orra görbe volt akár a verekedésre éhező hajlamai. Igazi harcos volt, legalábbis ő annak tartotta magát. Úgy tartotta háta és IQ-ja nagyobb mint egyes fiúk háta. Erőteljes kacajat 50 méteres körzetbe hallja mindenki aki él és mozog. Történetei gonosz férfiakrol akik csak kihasználták sose érnek véget. Volt egy hű "kis" barátja, Pántos.
Pántos nem éppen a kis méreteirol volt híres. Őt inkább a szag jellemzi. Neki is vörös a haja de ő ( ahogy mindenki más is) az úrnő szinvaltasa után festette be hajkoronáját. Sajnos az eszevel se tudott kiemelkedni, nagyon semmihez se értett csak a cigi szívásahoz, az úrnője után loholashoz (több kevesebb sikerrel), a Vörös démon dicsőítése ment neki.

Volt néhány említésre méltó alkalom amikor az úrnőt kihozta a sodrából és a démon lecsapott rá, pontosabban ki csapta Pántos egyik fogat. Aminek józan ész hiányában szagos barátunk nagyon örült. Vagy például amikor egyik kedves róka ismerősuk tetoválást varrt a "kis" hölgy lábára házilag... Ez se tetszett különösebben Vöröskenek, erősen belerugott néhányszor másnap majd felrikkantott hogy "remélem elfertozodik te szuka"
Szép idők voltak amíg egy borzadalyos nap pantost ki nem rúgták az iskolábol mert túl budos volt ahhoz hogy elviseljek..
A Vörös úrnő napjainkban egyedül magányos farkaskent folytatja amit eddig csinált.. Vagy mégse!???!

Füles X Vörös úrnőWhere stories live. Discover now