2023.június 20 . Ma végre kijutok egy válogatott meccsre , a barátaimmal. Mondanom sem kell , előző este szinte semmit nem aludtam . Nagy foci rajongó vagyok , ahogy a barátnőim is . De mi nem azok a csendes szurkolók vagyunk , nem mi teli torokból üvöltünk , és tiltakozunk ha olyan történik ami nem tetszik . Egyszóval eléggé szenvedélyesen mutatjuk ki az érzéseinket , a kedvenceink iránt . Nekem személyszerint Szoboszlai játék stílusa imponál leginkább. Míg a barátnőim , Sallait részesítik előnyben. Teljesen kész vagyok márcsak a tudat tól is , hogy egy légtérben lehetek vele . Igaz eléggé messze van a helyünk a pályához képest . A , C szektorban helyezkedtünk el . Természetesen egy Magyarországot ábrázoló pólóban , szurkolói sállal a nyakamban , csodás látvány lehettem .
A meccs kezdete elött elkísértem a csajokat mosdóba , de mit ad az ég akkora sor volt a wc elött , hogy inkább mondtam a csajoknak , hogy hadjuk a francba , de nem adták fel . Lejjebb mentünk egy szintet de az is dugig volt . Naggyon elegem lett az állandó séta fikálásból , ezért megkérdeztem az eggyik , biztonsági embert . Ő azt mondta , hogy várjuk ki a sorunkat . Erre viki annyira ideges lett , hogy elkezdett vitázni az őrrel , aki majdnem kidobott minket. Arra felé járt egy nő . Aki átkutatott minket , és oda szólt , hogy be enged a személyzeti Wc re , ami az öltözők mellett volt . Annyira izgatott lettem , hogy össze vissza dadogtam mint egy gyerek . De a többiek magukkal rángattak , így követtem őket . Épp a soromra vártam , míg a két másik barátnőm tollászkodott . Egyszer csak nyílt az öltöző ajtaja , és kilépett rajta Szoboszlai , és Orbán . Elképesztően kellemetlenül éreztem magam , a pasi akit példaképként tekintek , és egyébként eléggé szimpatikus számomra , el megy mellettem , én meg köszönés , helyett csak mosolygok mint a tejbetök , és egy szót se bírok kinyögni . Ők elmentek mellettem , mint ha ott se lettem volna . Miután végeztek a csajok , vissza battyogtuk a helyünkre . Elmeséltem , mi történt , ők meg megértek vígasztalni , mert naggyon rosszul voltam , amiért elszalasztottam életem nagy lehetőségét . Meccs közben , végig kiabáltunk , sikítoztunk . Naggyon élveztük az ott létet . 2 - null - ra elvertük őket. Annyira örültem , hogy nehéz lett volna elmondani szavakkal . A meccs után , szereztem szurkolói poharakat is .
Már épp indultunk volna ki a kapun , amikor odajött hozzánk egy őr. Naggyon be voltunk rezelve . Attól féltünk csináltunk valamit , és bevitetnek a rendőrökkel . Naggyon meglepődtünk , hogy ahelyett , hogy kivezettek volna minket . Inkább a Stadionba vezettek minket vissza . Egyenesen az öltözők felé vettük az irányt . A fiúk épp akkor jöttek vissza , a riportok adásából . Átöltözve , indulásra készen . Hiába kérdeztük az őrt ő csak hallgatott. Arra lettem figyelmes , hogy valaki meg kocogtatta a vállamat. Már épp elküldtem volna a büdös francba . Mikor a szemem találkozott a legszebb barna szempárral a világon.A lányok időközben beszivárogtak az öltözőbe. Kicsit sem szégyelve magukat.
Ketten maradtunk az egész folyosón.
Azt hitted nem vettelek , észre a folyosón?
Kérdezte őszinte meglepettséggel a hangjában.
Nem , de allig lehetett érteni a hangom
Nem volt , nehéz kiszúrni a szurkolói sáladat ,
Kacsintott rám. Teljesen zavarba jöttem , mi a francot kéne most mondanom ??
Öööhmm , téged lehetetlenség nem észre venni.
Ez az mondj még ekkora marhaságokat , így tuti sikerül elriasztanod .
És , kit tisztelhetek a személyedben ?
Bartók Csenge vagyok.
Váo naggyon szép neved van , gondolom nekem nem is kell bemutatkoznom .
Hát , valóban , nem .
Naggyon ügyes voltál a meccsen , ne búsulj a kapufa miatt . Így is messze , vitted a prímet
Köszönöm a kedves bókot.
A héten , még Pesten leszek , ha van kedved találkozni , akkor össze tudjuk hozni .
Persze , miért is ne
Másnap , tényleg találkoztunk , és beültünk a kedvenc kávézójába . Minden találka , egyre közelebb hozott minket egymáshoz.
Sok dolgot tudtunk , meg egymásról. Teljesen kinyíltam neki. Ahhogy ő is nekem.
Naggyon szeretem , és remélem , ha majd a gyermekeinknek meséljük majd a történetünket. Ők is elkezdenek , majd hinni a csodákban
YOU ARE READING
Foci Meccs
RomanceEz a történet egy álom megvalósulásáról fog szólni a helyesírási hibákért elnézést kérek 💖❤️