Lloydin nk. Time skip
"Mä soitan Kain hakee sut, oot iha vitun kännis ja sä et valitettavasti voi jäädä tänne." Skylor sanoi. Pudistin päätäni. "Mä kävelen takas." Sanoin ja nousin ylös sohvalta, kuitenkin horjahtaen. "Sä et pysy ees pystys." Skylor sanoi. "Pysyn pysyn." Sanoin ja lähdin.Lähdin kävelemään luostarille. Kävelyni oli hiukan vaikeaa, mutta pysyin sentään pystyssä. Kävellessäni törmäsin yhtäkkiä johonkuhun. Nostin katseeni ylös ja näin Kain. Ei vittu. Ajattelin. Kävelin hänen ohi ja jatkoin matkaani. Kai kuitenkin otti minun käsivarresta kiinni. "Mennää samaa matkaa." Hän sanoi. Kai lähti kävelemään, vetäen minut perässään.
Time skip
Päästyämme luostarin pihaan, minä pysähdyin, jolloin Kai kääntyi minua päin. "Mitä nyt?" Hän kysyi. En vastannut. Otin pojan paidankauluksesta kiinni ja vedin hänet suudelmaan. Hän ei heti suudellut takaisin, mutta lämpeni kuitenkin hetken päästä. Erkaannuin suudelmasta ja jäin vain tuijottamaan Kaita silmiin. Hetken päästä tajusin mitä tein. Päästi irti Kaista. "A-Anteeks." Sanoin ja menin sisälle.Kain nk.
Lloyd lähti sisälle. Kosketin sormillani huuliani. Kuka olisi ajatellut että Lloyd tykkää minusta tai siis miksi ei tykkäisi, olenhan sentään kuuma. Naurahdin itsekseni ja menin sitten sisälle.Aamulla
En ole pystynyt nukkumaan koko yönä, sillä mietin minun ja Lloydin pusua. Nousin istumaan ja katsoin ympärilleni. Kaikki muut olivat jo nousseet sängyistään. Haroin hiuksiani ja huokaisin. Nousin pois sängystä ja kävelin pois huoneesta.Kävellessäni olohuoneen ohi, näin. Colen, Zanenin ja Jayn pelaamassa. Kävelin keittiöön, missä näin Wun juomassa Teetä. "Mis Nya ja Lloyd o?" Kysyin. "Treenaamassa." Wu vastasi. Nyökkäsin ja lähdin ulos. Menin istumaan kuistille ja katsoin Nyan ja Lloydin treenaamista.
Lloydin huomattua minut, hänen keskittyminen herpaantui, jolloin Nya veti häneltä jalat alta bambukepillä. "Lloyd keskity." Nya sanoi.
Lloydin nk.
Makasin maassa. "Anteeks." Sanoin Nyalle ja nousin ylös maasta. "Nya mun vuoro." Kuulin Kain sanovan. Nya heitti bambukepin veljelleen ja lähti itse sisälle. Poika virnuili minulle. Lähdin juoksemaan häntä päin ja löin häntä kepillä kylkeen, selkään ja vedin häneltä sitten jalat alta. "Jos sä sanot mitään eilisest, ni mä-." "Sä mitä? Et sä mua satuta." Kai sanoi virnuillen. Tuhahdin.Pian kuulimme räjähdyksen kaupungista. Muut ninjat juoksivat ulos. Kai nousi ylös maasta ja veti ninjamaskinsa naamansa eteen, ja minä tein samoin, jonka jälkeen me lähdimme.
Päästyämme kaupunkiin, emme nähneet Garmadonia tai hänen kätyreitä. "Mitä?" Nya kysyi ihmeissään. Katselin ympärilleni ja pian näin Garmadonin varjon yhden rakennuksen takana ja juoksin sinne. "Hei mihi sä meet!?" Jay huusi perääni, mutta minä jatkoin juoksemista.
Päästyäni parin korttelin päähän, en nähnyt Garmadonia missään. "Tuu esiin!" Huusin. Pian kaikki pimeni.
_______________________
Sanoja: 406
YOU ARE READING
I didn't choose to be like this || KaixLloyd || TAUOLLA
Fanfiction"Ooks varma et sä oot aina tääl, etkä jätä mua ikinä yksi?" Blondi poika kysyi jotenkin vaimealla äänellä. Katsoin poikaa ihmeissään. Luuliko hän että aion jättää hänet yksin, en todellakaan jättäisi. Rakastan häntä. Ajattelin. "Lloyd, en todellakaa...