Merhaba nasılsınızzz? Umarım iyisinizdir her zaman iyi olmanızı isterim. Lafı çok uzatmadan bölüme geçelim iyi okumalar 💖
🦅🦢
" Beyza?"
bu sesi tanıyordum bu ses eski sevgilime takıntılı eski sevgilime aitti. Ayrılsak bile peşimi bırakmıyordu. Her bulduğu yerde ondan neden ayrıldığımı falan soruyordu. Ve ben korkuyordum adaleti olmayan dünyada diğer kadınlar gibi öldürülmekden korkuyordum,sesimi duyuramamakdan korkuyordum, kanımın yerde kalmasından korkuyordum, beni korumak için araya giren mazlumun müebbet hapis cezası almasından korkuyordum.Korkak ve ürkek adımlarla arkamı döndüm yüzüme kızgın bakıyordu büyük adımlarla yanıma gelip "senin burda ne işin var " dedi bunu sormaya hakkı yokdu bu defa susmayacakdım sesimi her kese duyuracaktım tabi yapa bilirsem.
"Sana ne bunu bana sormaya hiç bir hakkın yok nerde istersem orda olurum" " Beyza bak ben çok pişmanım gel gidelim " elimi tutmak isterken şer bir şekilde elimi çekdim "Bırak dokunma bana pis ellerinle bu güne kadar ses etmedim ama tanrı şahidim olsun şuracıkda seni bayıltır polise teslim ederim" elimdeki iğneyi göstererek tehditkar bir sesle konuşdum "vay vay vay yap da görelim tabi yapa biliyorsan."
Kolumdan tutup çekiyordu bedenimde olan korku daha da artmışdı bedenim rüzgarda savrulan bir fidan misali titriyordu elimden hiç bir şey gelmiyordu etrafda hiç kimse yokdu. Bir an tüm umutlarımı kestim.
Evet sona geldik Beyza ölümün bir namertin elinden olacak. Salak salak konuşma Beyza yerden al taşı falan vur kafasına yar kafasını hak etti o şerefsiz
Yaşlar gözümden firar ediyordu son defa "ŞEREFSİZ BIRAK KOLUMU İT DOKUNMA BANA" diye bağırdım ne fakat hiç kimse sesimi duymuyordu sürükleyerek dışarı çıktığımızda görüş acına arkası bize taraf olan Ayaz girdi belki yardım eder diye bağırmaya başladım "Ayaz bey Ayaz..." ismini duyar duymaz kör kuyular kadar karanlık olan siyah gözleri şaşkınlıkla bana döndü. Yardım isteyen gözlerle ona bakıyordum. Hakan elimi bırakıp sert bir tokat atdı yüzümü daha sonra yine elimi tutub sürüklemeye başladı.
Ayaz koşarak yanımıza geldi " hop hop ne oluyor" "sana ne nerdeşim içine baksana askersen git vatanı koru benim kız arkadaşımı değil" " hop balla her kes de bu sözü söylüyor ya siz içinize baksanıza arkadaş ben vatanımı da koruyorum vatanımın insanlarını da. Hem bu kız senin nerden sevgilin oluyor anlamadım" sırığın yanımda olmasının verdiği öz güvenle "eski sevgilin,aldatdığın sevgilin, demin acımadan tokat atdığın sevgilin" yine beni hiçe sayıp Ayaza baktı yapacak bir şey yoktu galiba her şeye boyun eğip ölümüme razı olacakdım.
Düşüncelerimi bölen şey Ayazın kolundan tutup beni arkasına almasıydı. " Beyefendi deminden beri saygımı bozmuyorum bir asker olduğum için susuyorum ama deminden beri canını yaktığınız o kız benim sevgilim galiba sesimi çıkarmasam kızı döve de bilirdiniz" sırığ'ın dediği sözle şok olmuştum gözlerim far görmüş tavşan gibi açılımışdı. Hakana baktığımda o da benden farkzıdı. Hemen kendimi toplayıp Ayaz'ın koluna sığındım beni o şerefsizden kurtarmışdı doğru Ayazdan da korkuyorum ama ondan zarar gelmeyeceğine eminim.
Hakan delirmiş bir halde Ayaz'ın yüzüne bir yumruk atdı ani korkuyla büyük çığlık attım. Vurmanın etkisiyle Ayaz'ın dudağı kanıyordu. Ayaz gülerek "alayım mi seni içeri devletin askerine vurmakdan, kadına tecavüzden, adam kaçırmakdan ve darp suçundan. Bence alalım senini içeri bir az kalda belki akıllanırsın seni araşdırsam daha çok bokların çıkar.... FERİTT" sırık bağırınca bir asker koşarak yanımzıa geldi " koçum alalım bu it herifi nezarete bir de araşdırma yapılsın bakalım siciline ne bokları olduğuna" Asker başıyla onaylayıp Hakan'ın kolunu kelepçeliyip götürdü.
"Ayaz bey teşekkürler" Ayaz şaşkınca başıyla onaylayıp devam etdi. Aklıma gelenle göz yaşlarımı silip her şeyi unutup hastaneye girdim Alpaslanın kolunu müayine etmem gerekiyordu.
" Leyla hanım Alpaslanın emarını ala bilir miyim" emarı alıp incelemeye başladım Bileğin hemen üstünde kırık vardı. "Evet siz alçıyı hazırlayın ben kendim alçıya alacağım. " Eldivenlerimi takıp kolunu alçıya almaya başladım.Bir az zaman sonra isim bitdi Alpaslana uygun omuzluğu dolapdan alıp dikkatle koluna geçirip boynundan astım. "evet efendim sizle odama geçelim raporu yazıp vereyim imzanız gerekli " "tabi buyurun" önden ilerlemeye başaldım odanın kapısını açıp koltuğumun öndeki sandalyeyi oturması için Ayaza işaret ederek kendi yerine geçip yazmaya başladım.
Raporu bitirir bitirmez reçeteyi alıp bir iki tane ağrı kesici yazıp Ayaza verdim. " Ağrı kesici yazdım ağrıları olursa onları kullanır" kapı serçe çalınmaya başladı ve hemen ardından açıldı " Beyza hanım acile bir çocuk getirildi solunum yoluna bir şeyler kaçmış bilinci açık " Ayazı orda bırakarak koşarak acile geldim " doktar hanım bir şey yapın çocuğum ölüyor oğlum ölüyor" hemen çocuğu kucağıma alıp ilk yardımı yadım ama hasta tepki vermiyordu. " Hemen hemen anastezi verelim ameliyatla alınması gerek " "hocam burdamı ameliyat yapacaksını? "
"EVET İTİRECEK BEŞ DAKİKA ZAMANIMIZ BİLE YOK " hemen ellerimi sterilize etdim "BANA ÖNLÜK VE S NUMARA ELDİVEN HEMENN" hemşire eldivenleri giydirirken diğer hemşire koşarak bronkoskop optik cihazı getirdi.aparatı burun yolundan sokarak cihazlarla yabancı cismi solunum yolundan aldık. Bir kaç saat süren ameliyat başarılıydı bitmişdi. Ameliyat başlamadan acilde olan her kesi dışarı alıp acılı ameliyat odası gibi kullanmıştık.
Eldivenlerimi ve önlüğümü çıkarıp dışarı ailenin yanına çıktım.
" Ameliyatımız bitti bir az zor oldu lütfen böyle küçük çocukları kontrolsüz bırakmayın" "doktor hanım oğlum nasıl bir şey söyleyin" " ameliyat çok iyi geçti şimdi normal odaya alındı uyanmasını bekliyoruz" sözümü bitirir bitirmez tüm salon alkışlamaya başladı gözlerim beni alkışlayan bir çift siyah gözle kesişti çok derin bakıyordu. Ona bakmamı yarım kesen şey ismimin seslenilmesiydi "Beyza hanım...."Sınır 5 beğeni 5 yorum
Eveeett umarım beğenmişsinizdir.
Diğer bölümlerde sizi şaşırta bilirim ama bende söylemesi 😂
Diğer bölümlerde görüşenedekk 💖
Instagram oykulerinsonu ✅❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel harekat aşkı
ЧиклитTesadüfen aşkı bulursanız ne yaparsınız? Ondan kaçarmısınız? Yoksa alıp sım sıkı sarıp sarmalarmısınız?