1

1 0 0
                                    

Цей дивний тип знову влаштовував спектакль на очах у курців. Гаррі Брукс і його приятель Джерард Тайрон якраз вийшли в цей момент на черговий перекур, щоб відпочити від роботи. Двоє молодих хлопців часто любили спостерігати за незвичайними виставами з сигаретою в зубах під час перерв. Не виключенням став і цей день, коли після розвантаження чергової вантажівки кур'єрської компанії "RodMex", поштове відділення якої було розташоване на першому поверсі торгового центру "Plymouth Meeting Mall", вони знов сподівались зустріти цього місцевого дивака на тому ж місці.

Гаррі та Джерад могли б покурити біля службового входу або ж провести свою перерву, вийшовши на асфальтований майданчик біля рулонних воріт складу, де розміщувалися урна та лавка, іншими словами, в їх розпорядженні навіть було спеціально облаштоване місце для паління, однак вони ніколи не лінувалися піти саме до одного з найближчих парадних входів, особливо коли хтось пускав слух, що "клоун" або ж "актор" сьогодні "на сцені".

Тож, розвантаживши чергову вантажівку, яка прибула з центрального складу Річмонда, вони вирушили подивитись, чи не проводиться сьогодні один із тих самих безкоштовних виступів.

— Безкоштовне шоу від артиста погорілого театру, — полюбляв зауважувати Гаррі, як робив майже щоразу, вийшовши з торговельного центу і побачивши, що виконавець перебуває на сцені.

— Сьогодні він якийсь спокійний, — стверджував Джерард ясним, сонячним, суботнім ранком. — Схоже на те, що цей клоун заснув. Мабуть, за ніч не встиг виспатися, скоріш за все його знову ганяли по парку або метро підлітки.

Після цих слів Гаррі і Джерард закотилися сміхом. Люди навколо також спостерігали за тим дійством, яке розгорнулося перед входом у торговельний центр, однак робили це не настільки зацікавлено, як двоє хлопців у салатовому однострої "RodMex", які прийшли сюди виключно за цим.

— Цей чудило зараз перекоситься назад і просто впаде, якщо він реально задрімав, — промовив Гаррі, вкотре струсивши попіл із кінчика своєї сигарети в урну з попільничкою.

— Схоже цього разу нічого цікавого не намічається, цікаво, чи довго він так уже стоїть?

Гаррі залишив це питання без відповіді, бо йому самому було цікаво було б це знати. Однак не було виключено, що безхатченко стояв і тримав бічні двері відчиненими відтоді, як зачинили двоє основних обертових дверей через несправність проводки, що забезпечувала струмом систему. Сьогодні в обід мали прибути електрики, але поки що відвідувачі користувалися розпашними бічними дверима.

Невибагливий гурманWhere stories live. Discover now