Thornwick se vybral do svého pokoje, který mu byl v elfím království připraven. Byl plný očekávání a zvědavosti, jak bude vypadat jeho pokoj a byl překvapený a uvelebil se do postele.
Thornwick viděl před sebou na skříni malý svitek, šel ke svitku a vzal ho do ruky.
Thornwick: "Copak to je?"
Když Thornwick rozvinul svitek, objevil se před ním složitý spletitý plán. Byla to mapa, která směřovala na místo, kde údajně žil Signalurit, mocný titan. Ale to nebylo to, co Thornwicka uvedlo do rozpaků a přineslo slzy do jeho očí.
Thornwick: "Pane bože."
Když otočil svitek, tak to ho ještě víc uvedlo do rozpaků.
Thornwick: "On nás proklel."
Signalurit je spojen s prokletím, které postihlo jeho trpasličí lid. Trpaslíci nemohli svobodně opustit své údolí kvůli tomuto prokletí, které je drželo ve vazbě. A teď zjistil, že pravděpodobně existuje cesta, jak toto prokletí zlomit.
Thornwick si uvědomil, že tohle je skrytá pravda, kterou nikdy nesmí otec ani nikdo další dozvědět. Byla to informace, která by mohla změnit osud a přinést svobodu pro jeho lid. Ale zároveň cítil, že je na něm obrovská zodpovědnost a nebezpečí. Pokud by se o tom dozvěděl někdo, kdo by chtěl zneužít moc titana, bylo by to katastrofální.
Thornwick si otřel slzy a pevně se rozhodl, že půjde na toto nebezpečné dobrodružství sám. Nikomu o tom neřekne, včetně svého přítele Randuse.
Svitek s mapou opatrně dal do své brašny a v hlubinách své duše slíbil, že bude chránit tuto tajemnou pravdu. S nově nalezeným odhodláním se rozhodl vydat se na dlouhou a nebezpečnou cestu za Signaluritem, věříc, že na konci této výpravy objeví způsob, jak osvobodit svůj lid.
Nejdřív, ale pomůže Randusovi a elfům.
ČTEŠ
Elfí strážci: Temný pakt
Adventure"Elfí strážci: Temný pakt" je dobrodružný fantasy příběh. Hlavním dějovým tahákem je mocný artefakt, který je hlídán v království elfů, a spojenectví mezi elfy a trpaslíky. V království elfů je uchováván mocný artefakt, jehož původ a síla je pro elf...