Ve chvíli přiletěla osoba na malé lodi, mimo dosah lidského zraku. Nikdo z přítomných nezahlédl jeho příchod. Z lodi místo Darknesse vyšel Nemesis.
Uviděl ho kluk a naneštěstí, ještě než kluk stačil zakřičet varování, Nemesis bez milosti usekl jeho hlavu. Byl to zdrcující a krutý pohled na začátek poslední bitvy. Nemesis se chtěl dostat někam, kde se skrývá talisman, ale nakonec ho Randus, Thornwick a Aurelius spatřili.
Randus: "Támhle!"
Věděl, že jeho plán se nezdařil, ale to ho neodradilo.
Nemesis: "Je načase vás ulovit!"
Vzal svůj meč, chrlicí temnotu, a neohroženě vyrazil do středu boje, kde stály stovky Trpaslíků a Elfů. Jeho síla byla ohromující, a i přes početní převahu dokázal porážet armádu po armádě.
Aurelius sáhl po svém luku co měl na zádech a začal střílet šípy směrem k Nemesisovi. Bohužel, Nemesis byl chráněn tak mocnou zbrojí, že se šípy nedokázaly proniknout k jeho tělu. Randus se chopil své zlaté sekery a snažil se otřást zemí, ale i přes svou sílu nebyl schopen Nemesisovi ublížit natolik, aby ho zastavil.
Randus: "To snad není možné?"
Nemesis: "Že jo, zvláštní pocit."
Nemesis se neúnavně vrhal na armádu, porážel všechny, kdo se mu postavili v cestu, včetně čerstvě naverbovaných sedmnáctiletých kluků. Thornwick se odvážně postavil proti Nemesisovi se sekerou v ruce, ale Aurelius ho omylem zasáhl šípem ze svého luku, způsobující mu smrtelné zranění.
Thornwick padl na zem.
Nemesis ho rukou zvedl za krk a zlomil mu vaz. Následně ho odhodil na zem a pokračoval ve svém ničivém pochodu. Randus sledoval tuto hrůznou scénu, slzy v očích smíšené s hněvem. Se sekerou způsobil otřesy, které dosáhly až do samé hlubiny země, ale Nemesis stále odolával.
Nakonec však Randus provedl rozhodující úder. Zvedl sekeru a s neuvěřitelnou silou ji udeřil do země. Tímto posledním úderem se podařilo Nemesisova těla dostat na zem a ztratil vědomí. Randus vzal svého přítele a utíkal spolu se zbytkem trpasličí armády.
Vzali sebou Nemesise a hodili ho do portálu který měl směr Vesmír. Nemesis byl ztracen ve Vesmíru.
Randus a ostatní Trpaslíci změnili kurz portálu a přemístili se do svého království.
Randus sedí na trůnu před svým lidem.
Randus: "Přísahám, že Aurelius umře."
A tak nám příběh končí pohledem na smutného Randuse.
ČTEŠ
Elfí strážci: Temný pakt
Adventure"Elfí strážci: Temný pakt" je dobrodružný fantasy příběh. Hlavním dějovým tahákem je mocný artefakt, který je hlídán v království elfů, a spojenectví mezi elfy a trpaslíky. V království elfů je uchováván mocný artefakt, jehož původ a síla je pro elf...