Bir delinin hikayesi.1

18 2 0
                                    

Gerçek bir yaşamdan esinlenmiştir.

Lise hayatına pandemiden sonra yeniden başlamış bir öğrenci ve dönüm noktasını gerçekleştirecek biriydi Özgür.Derslerine pür dikkat önem verirdi ki bunun içinde amaçları vardı tabiiki umutları vardı ve o umutta her kişinin hayali olan yurt dışına gitmekti.Bunun içinde elinden geldiği herşeyini ortaya koyuyor ve bunun için azimliydi.

Özgür'ün hayatını size kısa bir şekilde özetleyelim.

Kendisi aslen Diyarbakır'lı olup fakat doğma büyüme Antalya'lı olan bir genç fakat babasının her zamanki gibi evde olamayıp şehir dışında kendilerini sürüklediği için artık İstanbul'da yaşamaya karar aldılar.Asla bir yanlışı affetmeyen oldukça katı ve gururlu bir yapısı vardı Özgür'ün tabi bu ailesi ve sevdikleri dışındaydı.

Neyse devam edelim 😂

Özgür kafasını koyduğu şeyi başaran bir yapısı olduğu için (inatçı)hedeflerinin üzerine koştu yurt dışı hayali için dil kursuna yazıldı ve sınavlara girdi.Elektrik öğrencisi olan Özgür çeşitli elektrik sınavlarından oluşan aşamalarınıda atladı ve yurt dışını artık garantilemişti.İstedigini elde etmişti.Unuttuğumuz bir şey var maalesef kendisi çok iyilik yapmayı seven ve bu iyiliğin karşılığını da kat kat kötülükle alan bir kişi.Hiç bir zaman kimseden minnet eyelemez ailesi de dahil.Yurt dışına gitmişti ve 4 tane ülke gezmişti(Avusturya, Macaristan, Slovakya, Çekya).Orada arkadaşlarıyla gitti fakat kendisi her zamanki gibi tek başına ve dışlanmıştı.İşe gidiyor,restorana gidiyor,otele dönüyor ve geceleride tek başına geziyordu.Her işini tek hallederdi.Bu 1 aylık serüveninde kariyeri için çok önemli bir gelişme yaşamıştı Özgür.Her ne kadar sıkıntısı olsada kendisine asla zarar vermez ve mantıklı davranırdı.Arkadaşları da kendini havalı zannedip gelmişken purolar,sigaralar,alkoller,clubler,escortlar için geldikleri ve torpilli geldikleri apaçık ortadaydı.

Ama her şeyi güllük gülistanlık sanmayın.Her insanın içinde bir yara vardır.
🖤

Çalışıyor eve destek oluyor ve ailesine destek oluyordu.Babası club tarzı yerlerde ömrünü geçirerek Özgüre pek bir babalık yapamadı annesi onu ayakta tutuyordu hayatta hep bir kişi için ayaktaydı o da annesiydi.Abisi evi her zaman terkederdi ve ulaşamazdı kısacası ne abilik ne babalık gördü diyelim.Bir gün babası annesiyle tartışır ve her ailede tartışma olur bu normal bir durum fakat burada annesiyle olan bağırışmayı duyan Özgür yanlarına gider ve iyikide gidiyor.Annesine bıçak çekilmişti.O bıçak tutulan eli son hızla tutuyor ve yere fırlatmıştı.Babası her zamanki gibi Özgüre nefret kusuyordu.Bunun gibi pek çok olaylarda benzeri sözel taciz vs. Fakat yaşamayı annesine adamış bir kişi vardı annesinin arkasında.

Eee... Birazda aşk meşk izlerine girsekmi...
🖤

Hayatında hep doğru kişiyi beklemiş kendisi adeta bir genç değil resmen 30 yaşındaki bir insanın düşünceleri gibi olgundu.Özgür'e göre tek gerçek bir insanı sevmek ve o insanla ömür boyu mutlu kalıp sadık kalmak.Bu devirde de Özgür gibi düşünen yoktu.Bir gün arkadaşlari bir wp grubu kurar ve Özgur'üde alıyor.3 erkek 2 kız vardı ilk başlarda.Sohbet muhabbet güzel sarıyordu ve çoğu kişi tarafından saygıyla bilinen biriydi Özgür.Grupta konuştuğu Sude ile haşır neşir oluyor ve konuşmalarını özele taşıyor.Arkadasımız ne kadar ciddi bir kişiliği olsada o kadar da utangaçtı.Kafasında doğru kişiye bulduğuna inanıyordu o ise Sude'ydi.Bunu ona itiraf etmişti.Sude kendisi sınava çok özenle hazırlanan bir kız ilişkiyede pek sıcak bakmayan biriydi ama kırmamak içinmi neden bilinmez Özgür'e şuan ilişki yapamayacağı bir dönemde olduğunu ilerde bu konuyu görüşeceklerini söylemişti.Özgür'de bir kızı sevmiş bırakırmı ne kadar gerekirse bekler.Konuşmalarında artık dayanamaz ve sorar olurmu olmazmı diye kimseye rahatsızlık vermek istemez ve Sude evet diyince Özgür bir kaç gece utanç,heyecandan uyuyamaz.(E UYUMASİN Bİ ZAHMET AJDKAJAKKA).

Şimdilik bu kadar eğer devam edecegim Zaman hisedersem yazarım Allah'a emanetsiniz🖤


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Özgürlük HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin