3.Bölüm:İki küçük kaza

195 20 23
                                    

 
Selam arkadaşlar.Telefonumdan kaynaklanan bir durum yüzünden bölüm geç geldi bu yüzden hepinizden özür dilerim.Hepinize iyi okumalar dilerim.Lütfen yorumda yapın.🙂

Karşımdaki Bekir di.
"Bekir sen manyakmısın?Niye ağzımı kapatıyorsun" diyip kafasına vurdum. Sandalyeye oturdu.

"Yok manyak değilim sadece seni test etmek istedim çok dalgındın o yüzden dedim biri saldırsa ne yapar acaba?"

"Cevabını aldın mı peki?" dedim karşısındaki sandalyeye otururken.

"Aldım, hemde çok güzel aldım" dedi ve gözleri sarılı elime kaydı. Sarılı elimi tuttu.

"Ömür eline ne oldu?Niye sarılı?" dedi.

"Önemli bir şey değil ya" dedim. Elimi çekerken.

"Önemli mı değilmi diye sormadım eline ne oldu dedim" dedi sert bir sesle.

"Üf ya, yaktım. Sabah elime kahve döküldü" dedim.

"Canın çok acıdı mı?" dedi içten bir sesle. Gözlerime dikatlice baktı.

"Yok ya çok acımadı"dedim gülümseyerek. Yalan söyledim.

Ama o inanmadı çünkü
gözlerime baktıklarında yalan söyleyip söylemediğimi anlıyolar.

"Yalan söyleme.Çok acımıştır. Güzelim, kardeşim benim neden dikat etmiyorsun ki sen?" dedi. Gözleri bi elime birde gözlerime bakarken.

"Bir anda oldu zaten anlayamadım"

"Kuzey'ler neden gelmedi?Onların şimdiye çoktan burada olması lazımdı" Heh beklediğim soru geldi işte.

"Eee şey" dedim.

"Ney? Bana sakın söylemedim deme"

"Söylemedim"

"Eninde sonunda öğrenecekler zaten niye saklıyorsun?"

"Akşam Ayda'nın sevgilisiyle tanışacaklar dışarıda yemek yiyecekler onlar tanışsın ben sonra söylerim zaten önemli bir şey değil"
Gözlerini irice açtı.

"Bana bak Ömür ne Ayda nede onun sevgilisi umrumda değil benim için önemli olan sensin ve Kuzey'ler içinde. Bizim için ilk sen geliyorsun ve zaten senin sağlığın akşam ki yemekten daha önemli" Bende biliyordum böyle olduğunu.

"Bekir bunu yapmaktan vazmı geçseniz artık?" dedim.

"Neyi?"

"Neyi olacak beni hep çok önemli görüyorsunuz ama diğer kızları öyle değil. Onlarıda seviyorsunuz ama benim kadar değil. Bunu bağzen öyle bir belli ediyorsunuz ki gerçekten üzülmelerine neden oluyorsunuz. Onlarda insan ve siz onları bağzen dışlıyorsunuz bunu yapmayın"dedim kızgın bir sesle.

Küçükken dışlanmış biri olarak söylüyorum bunları...

"Ömür biz seni onlardan önce tanıdık.
Bizim senin hakkında bildiğimiz çoğu şeyi onlar bilmiyor. Evet onlarıda seviyoruz ama sen ayrısın bizim için.
Sen bizim kız kardeşimizsin. Onlar ise bizim için yani en azından benim için kız kardeşimin arkadaşları gibi. Dışlamıyoruz ayrıca"dedi yumuşak bir sesle.

"Of Bekir of. Ben ne desemde boş zaten demi?"

"Evet ben yine kendi bildiğimi yapacağım" dedi eline telefonunu aldı.

Hızlı bir şekilde elinden telefonunu aldım.

"Ya arama Kuzey'ler" dedim. Elimdeki telefonu almaya çalışıyordu.

Kırık HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin