BÖLÜM ŞARKISI: HWASA: Maria
Yusuf bi hayli endişeliydi. "Ne oluyor, Yusuf bir sorun mu var?" Dedim.
"Gitmem lazım!" Deyip acele bir şekilde yürüyen merdivenlerden hızla inmeye başladı.
Ayla' ya "Bizde gidiyoruz belliki kız kardeşinin başı dertte"
Ayla; "Nasıl yani abla?"
"Telefondan erkek gülme sesleri geliyordu. Soru sormayı bırak Ayla çabuk ol!"
Diyerek Yusuf'a yetişmeye çalıştım.
"Yusuf bekle!"
Ne kadar seslensemde dönüp bakmıyordu. Ona yetiştiğim an kolundan tutup kendime doğru çektim
"Ne oluyor söyler misin lütfen?"
"Bilmiyorum" dedi korku dolu gözlerle.
"Kardeşinin başı dertte, izin ver sana yardım edeyim. Konuşma ve gülme seslerini duydum."
"Ne yapabilirsinki bana?" dedi.
"Önce acele etmeliyiz hemen kardeşin nerede onu bulalım" dedim.
Dışarı çıktığımızda AVM'nin biraz uzağında küçük bir kız sesi bağrıyordu.
Yusuf; "Himari!" diye bağırdı.
Aynı yönden gelen ses "Gel abi lütfen gel" diye bağrıyordu.
Acele bir şekilde kardeşinin olduğu yerden biraz uzağında durduk.
Yusuf' a "Bekle!" Dedim.
Kafası karışmış bir şekilde "Neden?" Diye sordu.
"Orada ki adamlar Selimler"
"Piss şerefsiz ne istiyor kardeşimden?" dedi Yusuf.
"Yusuf sen burada Ayla' nın yanında dur telefondan beni ara, telefonunda arama sesi kaydedici var mı?"
"Var"
"Güzel" dedim
"Ayla biraz yakına gelip herşeyi kayda al ama seni görmesinler, başarabilir misin" dedim.
Ayla; "Ben kimin kardeşiyim tabiki başarırım"
"Tamamdır ben gideceğim oraya" dediğimde Yusuf;
"Bende geliyorum" dedi.
"Hayır Yusuf Selim sana gıcık oldu eğer gelirsen Himari' nin senin kardeşin olduğunu öğrenirse durum daha kötüye gider" dedim.
Yusuf; "Üç kişiler nasıl başedersin koca adamlarla"
"Sadece bana güven, önce polisi ara, hemen şimdi" dedim.
Olabildiğince hızlı olmaya çalışıyorduk. O kızın başına hiç bir şey gelmeden olayı bitirecektik.
Zavalı Himari nasıl da korkutuyorlardı onu.
Selim eliyle küçük kızın saçlarını okşuyordu. Senin o elini kırmazsam bana da Leyla demesinler.
Yusuf ihbarı bildirdikten hemen sonra beni aradı telefon açık duracaktı cebimde hiç bir şey gelmeyecekti ona.
Normal olarak ses kaydının da açmıştım. Sadece Yusuf' un buraya gelmesini engellemek için yapıyordum ve ne olur ne olmaz diye ses kayıtları onda da olsun dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JAPON DAMAT: "Sakura Çiçeğim "
Romance❗Wattpad' de JAPON DAMAT isimli ilk ve tek kitaptır❗ "Herkes nasbince severmiş" "Sakura çicekleri gibiydik... Ölüm ve yaşam arasında arafta kalmışız..." Haylaz bir kız kardeşiniz varsa başınıza aşkta gelir bela da... Sevmek ya da sevmemek olabilir...