öp beni [ tek bölüm]

419 56 11
                                    

Tae ile Jungkook sevgililerdi ve kendilerine ait evleri vardı ikisi de birbirine 1 ay'dır küslerdi. Aynı evin içinde iki konuşmayan birey. Tae bu durumdan gittikçe sıkılmıştı , kavga sebepleri bile çok saçmaydı . Tae bi kez adım atmayı denemişti ama jungkook çok kırgındı. Tae şaka yapmak istemişti ve jungkook'u çok fazla kışkırtmıştı. Kötü şeyler diyip hevesini kırmıştı . Jungkook dayanamayıp saatlerce ağlamıştı fakat Tae onun gönlünü alamamıştı. Jungkook öyle davrandığı için Tae de çok üzgündü . Böyle olmaya dayanamıyordu bir yandan da  Jungkook ondan soğumuştur diye çok korkuyordu fakat jungkook her gün ona olan özleminden onun çizimlerini yapıp duvarına asıyordu . Küslerdi ve jungkook aynı odada kalmak istemediğinden diğer oda kalmaya başlamıştı. Ama tae bu olaydan çok rahatsız oluyordu.

Jungkook odasında sıkılmış bi sekilde makyaj yapıyordu , tae birden dayanamayıp izinsiz bir şekilde odaya dalınca jungkook korkmuştu. Jungkook "git burdan " diyip onu odadan uzaklaştırmaya çalışırken. Tae kapıyı kilitleyip kilidi çoktan camdan aşağı atmıştı bile. Jungkook " Ne yaptığını sanıyorsun sen " demişti kızgın bir şekilde."
Tae " Sinirin hâla geçmedi mi , farkındaysan gün değil 1 ay oldu , yanına yaklaşmayı deniyorum beni itiyorsun, odalarımızı ayırdın daha ne istiyorsun ki bir tae desen sen beni affet diye her şeyi yapabilecek durumdayım "  diyip kollarındaki psikolojik durumdan dolayı çıkan izleri gösterir. Jungkook şok olmuş bi şekilde yaklaşıp kolundaki yara izlerine dokunur ve derki " benim yüzümden oldu. " dedikten sonra çekilip yere oturur .

Jungkook'tan
Benim yüzümden oldu o özür dileyip çabalayınca ben onu ittim ve nefret dolu kelimeler söyledim eğer itmeseydim böyle olmazdı.Ben çok kırıldım fakat kaba olmamalıydım yaptığım çok kırıcı bir şey ..

Tae'den
Keşke göstermeseydim benim yüzümden kendini suçladı . Daha çok üzdüm onu ....

Jungkook = özür dilerim
Dedi ağlayarak

Tae yanına yaklaşıp sarıldı..
Jungkook'un ağlaması daha da artmıştı.

Tae jungkook'un makyaj yaptığını görünce aklına bi fikir gelmişti

Tae jungkook'u hafifçe bırakıp masanın yanına hafif adımlarla gidiyordu .
Ruju alıp jungkook'u duvara yasladı.

Tae dudaklarına bol bol sürüp jungkook'u öpmeye başlamıştı. İkisi de birbirini çok özlemişti.

Jungkook= öp beni,öp beni,öp beni ...
Öp beni
Güneş ışınları bizi hedef almayana kadar
Daha biz bir şeyler hissederken
Daha biz buradayken.

( jungkook'un söylediği şey bir Rusça şarkının Türkçesi adı life letters )

Tae fazla ilerleyip çok bastırarak öperek devam eder

Jungkook = daha ne kadar öpeceksin tae

Tae = ruj bitene kadar

Tae = ruj bitene kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

öp beni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin