1.bolum

4 1 0
                                    

Hayat adil değildir.bazıları için böyledir,bazıları için ise apayrı.hayatta kendi başıma ilerliyorum.ailem öldüğünde daha 8 yaşındaydım .hayatım yetimhanede sürücek zannetmiş ve ağlamıştım .fakat bir kadın gelmiş ve bana
"18 yaşına gelince buradan gidebilirsin"
Demişti.18 yaşında bu cehennemden kurtulacaktim. Bu biraz zaman alabilirdi ama bu benim umrumda değildi.bana bı çok kez
"ailenin olmaması senin suçun olmadı "ama ben hep benim suçummus gibi gordum .çok kötü bir his ailenin olmaması .pek temiz olmayan ,16 civarı yatak olan odanın penceresinden dışarı bakıyordum .pencere kirli oldugundan dışarısı bulanık gözüküyordu . t-shirt'mün ucundan tutup uzattmistim.biraz ovaladiktan sonra öncekinden daha net gozuktuguny görünce tebbessum ettim.bi an gözüme bir şey takıldı.bir aile.benim yasitlarimda olan bir kız annesinin ve babasının elini sıkıca tutmuş zıplaya zıplaya yürüyordu .
O an size nasıl hissettiğini anlatamam.kalbim yavaş atiyordu.neden ben yasitlarim gibi anne veye babam.kardesim veya abi -ablam yoktu.iste o zaman ağzımdan dokulen kelime size ilk söylediğim kelimeyi [hayat adil değildir]
İstediğim şey kusursuz,mükemmel bir aileye sahip olmak filan değildi.normal bir aile olsaydı da yeterdi.bunlari düşünürken tombul yanaklarımda bir ıslaklık hissettim.evet ağlıyordum .küçük parmaklarimla yanaklarımı silip yatağıma baktım.uyusan daha iyi olurdu . Yatağa yaticakken kapı açılma sesiyle yerimden zipladim .hızlıca arkama bakınca 3 tane kızin bana baktığını görmüştüm .
Bana sırıtarak bakan kız konuşmaya başladı
X:burada yenisin..
Kızın gülmesi hiç iyi şeyler olacak dan bahsetmiyorum .o zamanlar saf yürekli olduğum için ince sesimle
Jen:e-evet
Yanındaki dalgalı saçlı kız kahkaha attı
X2:ve biz yenileri özel bir şekilde karşılarız dimi kizlar.
Bana doğru yaklaşmaya başladılar .yatağımın olduğu yerden ayrılıp geri geri gitmiştim .en son duvara çarptığımda saçı örgülü olan kız kolunu duvarın diyer yerine koydu .bana zarar vereceklerini o an anlamıştım kızı itmek istediğinde dalgalı saçlı olan kız elini boğazıma götürüp sıkmaya başladı .nefes alamıyorum yalvarmaya başladım .
Jen:AA!lütfen yapma!!!
X1:a-a neden eğlence yeni basliyor
Jen:yapmayın yok-
X3:ne?yoksa bizi müdüremi şikayet edersin.seni sıçan!
Ağlamak faydasizdi . En son gözümün karardigini hatirliyordum
Gözümü açtığımda olduğum yer kapkaranlikti.karanliktan deli gibi korktuğum için bağırmaya başladım .
Jen:Hey!beni duyan varmı ?!!lütfen çıkartın beni burdan!!yanlış bişey mi yaptım ben size?!!niye bana bunu yapıyorsunuz?!!!
Bu anda bı ses duydum . Bu içeri girdiğinde ilk konuşan kızdı sanırım .
X1:çünkü sen buraya geldiğinde çocuk adayları artar . Ya bizi sahiplenmeye gelen kişiler bizi secmezsede seni seçip evlat edinirse.sen olunca belki şansımız azaliyordur.bu yüzden böyle yapiyoruz.
Ardından başka bir ses
X2:ama eğer sana bunu yapmaya devam etmeyi bırakmamiz için bir şart onericegiz.
Jen:d-din-dinliyirum.
Beni nereye koydularsa çok soğuktu .
Zaten utangacim birde burada olduğun için kekeliyorum.
X1:şartımız su;bize her zaman sayigili olup korkucaksin!çünkü biz tanrının kiziyiz!!
Ne?bu kız ciddi mi . Tanrının kızı?o azan neden ailesi yok.cok aptalca
X1:aileler seni seçtiklerini söylediklerinde ablalar sana sorucak "sende onları istiyormusun?"heh işte o zaman diyeceksin ki "hayır"ne kadar istersen iste evet dersen seni bulur öldürene kadar boğazını sikarm.
Ne diyecektim korkkudan
Jen:tmm söz .
Dedim
Jen:beni artık c-çikartirmisiniz artık.
Dediğimde
X3:a-a çok ayippp ama. Sana dedik karşılama yapmalıyız . Gece 3de çıkartınca seni.
Dediklerinde bağırıp vurmaya başladım
Jen:ne?!!!!hayır olmaz!!!karanlıktan korkuyorum ve burda hiç ışık yok!!!ve söz ver..mis ...
X1/2/3:ve söz vermemistik!hahahaaa
Çirkinlik uykunu alma vakti velet!!

Bölüm sonuu!beyendinizmi bakalımm.umarim beyemişsinizdir.onceden hikaye yazmamıştım.ilk hikayem. ileride smut olucak .smut bölümde zaten uyarı vereceğim.istemeyenler geçer.ayrica gerilimde bulunucak.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kanlı ÇiçekWhere stories live. Discover now