"Zeliş kız Zeliş uyansana kız bak valla terlik geliyor ha " evet ben Zeliş 5 çocuklu bir ailenin ortanca çocuğuyum 24 yaşındayım hukuk fakültesini bitirdim şimdide bir büroda Avukatlık yapıyorum.Ay bu kendimi tanıtma işi de evlilik programına döndü. Neyse tuhaf ama şirin bir mahallede yaşıyorum "papatya mahallesi " ben daha çok küçükken taşınmışız bu mahalleye, yıllardırda bu mahalledeyiz. Daha anlatacağım çok şey var ama şuan annem terlikle odama doğru geliyor yani anlayacağınız benden bu kadar siz en iyisi benim hikayeme dahil olun da ben de anlatmakla uğraşmayayım.hadi hadi ne duruyorsunuz başlayalım.
*********
uykularımın celladı canım anam beni çağırıyordu. " Ya anne ya ne olacak beş dakika daha uyusam lütfen lütfen"benim isyanım annemin pek umrunda olmayacak ki odama geldi ve sarıldığım yorganı hızla çekti. "Kalk kalk Zeliş delirtme beni kahvaltını yap temizlik yapıcaz daha çok işimiz var ev çöplüğe dönmüş"aslında ev çok temizdi ama annem abartmaya ve temizliğe bayılırdı. "Tamam uykularımın katili tamam kalktım ablam nerde ya bak aklıma yeni geldi o da bize yardım edecek di mi?"Annem bana sinirle baktı ve mutfağa doğru ilerledi ben de yataktan kalktım ve annemi takip ettim."anneciğim neden cevap vermiyorsun" bu sorumun cevabını az çok tahmin edebiliyordum ama yine de kendimi sormaktan alıkoyamamıştım.
"Şey ablanın çok önemli bir işi varmış o yüzden sabah erken çıktı."annemin cevabından sonra iyice sinirlenmiştim bu kalleş ablamın hep uyguladığı bir teknikti ne zaman temizlik varsa ne tesadüf ablam olacak o cadının işi çıkıyordu.
"Sen şuna kalleş ablan temizlik yapacağımızı duydu da kaçtı desene be anacığım."
Annem beni duymamazlıktan geldi ve kahvaltılıkları masaya taşıdı abim ve babam sabah erkenden iş için çıkıyorlardı yani sabah kahvaltısına ben annem ve iki küçük erkek kardeşim beraber yapacaktık."anne bizim bücür ikili nerde." Annem bana baktı."onlar uyuyordu kıyamadım valla kalktıktan sonra onlarda kahvaltı yapar." Bana kıyıp uyandıran canım anam kardeşlerime kıyamadığı için uyandırmamıştı" Bana kıyıp uyandırıyorsun ama nerde adalet" annem bana sert bir bakış attı ve "sen dün demedin mi uyandır beni ben sana temizliğe yardım edicem diye ondan uyandırdım yoksa ben ne zaman evlatlarımı ayırdım ."
anaların anası canım anam haklıydı dün ağzımdan öyle bir şey kaçmıştı ah benim bu vicdanlı kalbim anama kıyamamıştım kalleş ablam gibi anamı yalnız bırakamadım.
"ya evet ben öyle demiştim neyse kahvaltımızı yapalım temizliğimize başlayalım.Yaşasın temizlik(!) "
Kahvaltımızı yapmıştık bu sırada ikiz bücürler de uyanmış kahvaltıya gelmişlerdi. Bücürler de kahvaltılarını yaptıktan sonra sofrayı kaldırmış temizlik için malzemeleri hazırlıyorduk."anne ben camları sileyim sen de yerleri süpür olur mu?"annem bana döndü ve "tamam olur kızım" dedi.
hızlıca bezleri aldım ve salonun camlarını silmek için salona geçtim. Telefonumu elime alıp YouTube den İbrahim Tatlıses'ten Kara üzüm habbesini açtım hem şarkıyı söylüyor hem camları siliyordum.
Kara üzüm habbesi le le le caným
Gönlüm sevmez herkesi esmersen güzelsin
Olursa o kýz olsun le le le caným
Esmerler hovardasý esmersin güzelsin
YOU ARE READING
PAPATYA MAHALLESİ
RomancePapatya mahallesine hoşgeldiniz. Bolca gülmeye hazır olun başlıyoruz.🌼 Yayınlanma tarihi:25.06.2023