23.Bölüm|Ö.B Sinema -Pt.2-

86 42 2
                                    

Bu bölümü okumadan önce kısa bir uyarıda bulunacağım;

Bu bölüm çok ileri gidilmemiş bir şekilde okuyunca rahatsız olabileceğiniz ögeler bulunduruyor olabilir o yüzden rahatsız olacaksınız direkt okumayın,

Fakat dediğim gibi hiç bir şekilde ileri gidilmemiştir bu sadece küçük zarasız bir uyarıdan fazlası değildir,

İyi okumalar!

Mayıs'ın anlatımı ile

Yiğit ile birbirimize bakarken nasıl zaman geçti bilmiyorum ama sinema salonunun önüne gelmiştik.Biletlerimizi çoktan hazır eden Emir'in arkasından giderken Elif ile el ele yürüyorlardı.

Elime baktığımda Yiğit'in eli ile yan yanaydı.Kocaman yutkunarak işaret parmağımı avucuna dokundurdum o da ellerimize baktığında elimi yavaş yavaş tuttu.Ben içimden kudururken alt dudağımı kanatırcasına ısırıyordum.

6 kişilik yan yana upuzun G sırasını bizim için ayırmıştı Emir.Yiğit ile yan yana oturmuştuk,yanıma Elif Emir ile oturmuştu,Emir'in yanında Eren onun yanında da Yağız vardı.Emir ve Yiğit içecekleri ve mısırları almak için kalkınca yanımda boş boş reklam verilen ekrana bakan Elif'e fısıldadım.

"Sen bunu izlemiş miydin?" Diye sorunca "Yok izlemedim maksat sizinle olmak" dediğinde güldüm.Yiğit ile Emir bize doğru ellerinde ki içecekler ve mısırlarla yaklaşıyorlardı.

Elif'in anlatımı ile

Emir üstünde ki gömleği ile Allah affetsin aşık olanası bir şekilde yakışıklı ve seksi gözüküyordu.Allah'ım ben niye bunu düşündüm şimdi!Yiğit gülerek Mayıs'ın yanında oturdu ve ortalarına mısır kovası koydu.

Emir Yağız ve Eren'in ortasına kova koyduktan sonra yanıma oturdu.Yüzünde ki gülümseme ile mısır kovasını ortamıza koydu.Küçük bir yuvarlak top hoplaya hoplaya ekrana geldiğinde ışıklar kapandı.

Film Başlıyor

Havalı bir şekilde giriş yapan filmi benim dışında inanmazsınız Yağız bile dikkatle izliyordu.Kamyonete atlayan bir adamla başlayan film ilgimi çeker diye inadına bakıyordum ama hiç bir şey anlamadığım için etrafıma bakınmaya başladım.

En aşığda kıkır kırkır gülen bir ikili vardı. "Ya bu film çok güzel aşko" cümlesini duyar duymaz gözlerimi pörtlettim."Bence de aşko" diye cevap veren sesle kulaklarımı yerinden çıkarmayı istedim.

Meltem ve Derya

Bunun sadece bir tesadüf olduğunu düşünmüyordum.Birisi Yiğit'in diğeri Emir'in platoniğiydi ve aynı gün aynı saat aynı filme aynı salonda tesadüfe bilet almış olamazdık.Herkes filme odaklandığı için duymamıştı.Yanımda Yiğit'e sokulan Mayıs'ın kulağına eğildim.

"Derya ve Meltem burada Mayıs sıçtık" sıçtık dememin sebebi ise bunların her an en olmayacak şeyi yaparak bütün Dünyayı başımıza yıkabilecek kadar saçma sapan şeyler yapabilecek kabiliyetleri olmasıydı.

Mayıs derin bir nefes alarak Yiğit'in koynundan benim kulağıma eğildi "Duymadık,görmedik,tatmadık,
koklamadık,hissetmedik tamam mı?"

Hızlıca kafamı sallayarak filme odaklanmaya başladım ama aşağıda olan biten her şey görüş açıma bir şekilde giriyordu.Gizlice selfie çekeceğim diye bizimkileri çeken Derya ve Meltem'i görünce derin bir nefes alarak sinirimi geçirmek için gülmeye çalıştım ama nafile.

✓ Tuzlu Kurabiye #TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin