Güç

37 3 1
                                    

Duru uzun zamandır bulutlarda seyahat yapmıyordu, bugün hava elementlerinin en güçlüsü Yankı sanırım biraz sinirli. Bu poyrazlı havada bulutların üstünde ilerlemek çok güç istiyordu. Duru bir anda görünmez tabelaya çarptı, başını kaldırdığında zar zor okunan yazıyla"4 ELEMENTLER OKULU" tabelasını gördü. Derin bir iç çekerek...
Duru=Hadi bakalım başlıyoruz.
~~
Ben profosör doktor Alkan Saydam toprak elementiyim, sizleri bu makinelere girdirerek elementlerinizi belirleyeceğiz.Çoğu kişinin de bildiği gibi 15 yıldır bu makinelerden su elementi çıkmadı...
Duru şimdiden herşeyi bilmek, su elementi seçilmek istiyordu.Alkan'ın sesi çok kuralcı geldiği için, içinden "kesin anlaşamayacağız" diyecekti ki karşısında duran bir çift kara gözlere denk geldi. Bu kara gözlerin sahibi Alkan, sanki genç kızın içinden geçirdiklerini anlamış gibi dik dik bakmaya başladı.
Alkan =...Sen yoksa
Alkan'ın ses tonu şaşırdığını belli edecek kadar titriyordu.
Alkan=Araz'ın kızı mısın?
Duru=Evet efendim Araz'ın kızıyım.
Alkan şaşırdığını belli etmek istemeyen ciddiyetiyle
Alkan=İlk önce sen
Alkan, Duru'yu çekiştirerek kafasını makineye yerleştirdi.
Duru=Ama efendim benden önce çok kişi vardı neden beni seçtiniz?
Duru ,olan hiçbirşeyin farkına varmadan garip bakışlarla sorular sormaya devam etti.
Alkan=Bak Duru ben senin küçlüğünü biliyorum baban Araz ölümünün sonuçlarının neler olacağını bile bile kendini öldürttürdü ben hariç buradaki herkes babanı sevmez fakat su elementinin soyu kurudu, yıllardır boş umutlarla su elementi arıyoruz şimdi ise tek şansımız sensin. Senden tek isteğim bu makineyi çalıştırdığımda sevdiğin şeyleri hayal et, Güven bana eğer o özelliler sende varsa Dünya'yı sen kurtacaksın ve ben bu süreçte senin hep yanında olacağım.
Duru babası hakkında ilk defa birinin böyle konuştuğunu duydu, ne söyleyeceğini bilemedi, yutkundu ve kendini en sevdiği şarkıya teslim etti.

🎶"Dünyanın sonunda doğmuşum ya da ölmüşüm de haberim yok..."
Şarkının devamını getirecekti ki bir anda kendini yeniden suya kavuşmuş dünyada buldu. Gidip en sevdiği çiçek olan sarı papatyayı kokladı o anda bir boşlukla rüyalar evreninden çıktı.
.............................................................
Alkan=Bu-bu nasıl gerçek olur?
Duru gözlerini açtığında etrafındaki herkesin gözü ondaydı. Yoksa yanlış bişey mi yapmıştı? Uyuduğu için Duru'ya kızmışlarmıydı?
Duru=Özür dilerim ...yani uyuduğum için hayallere fazla dalmışım da
"Alkan=hayallere fazla dalmak da ne demek "dedi genç adam Duru hiçbir şey anlamamış etrafa meraklı gözlerle bakıyordu.
Alkan ilk olarak yanındaki kişileri tanıttı.
Alkan=Bu en güçlü hava elementi Yankı Asrın,Bu en güçlü ateş elementi Sarp Kızıl ve bu da en güçlü toprak elementi Sedef Han annen Nihal Hanımı zaten tanıyorsun.
Duru annesini görünce çok şaşırdı ama şaşırmak için öncelikleri vardı.
Duru=Efendim bana bunları neden anlatıyorsunuz?
Alkan konuşmaya devam etti.
Alkan=Ve sen Duru ,sen 4 elementi yöneteceksin.
Duru'nun şaşkınlıktan ağzı açık kaldı.
Duru=yani... yani ben 4 elemente de sahip miyim?
Genç adam gülerek
Alkan=Tabi ki Duru sen istediğin anda, istediğin yerde, istediğin zamanda,istediğin elemente sahip olabilirsin. Tek bilmen gereken güçlerini nasıl kullanılacağın onu da zamanla biz sana öğreteceğiz.Bu zamana kadar hiç rastlamadığımız bir olay görünen o ki çok şey başaracaksınız Duru Yağar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4 ELEMENTİN GÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin