Taehyun ve Bahiyyih herkesin huzuruna çıkmışlardı. Herkes ikiliyi alkışlarken ikili sadece sahte gülümsemeler ile insanlara bakıyorlardı.
İkisi masaya geldiklerinde Taehyun'un gözleri hala sevdiğini arıyordu.
Bir anda uzaktan gelen tanıdık bedeni gördüğünde bakışlarını anında oraya çekilmişti genç oğlanın.
Sevdiği çocuk normalden Kore'den gitmek için uçağa binecekti bu saatlerde. Ama pişmandı. Sevdiği çocuk ile kız kardeşini evlendiremezdi.
Adımlarını sertçe ve hızlıca atıyordu uzun oğlan. Sert bakışları ile herkese bakarken gözler onun üzerindeydi. Kendisi de takım elbise giymişti. Sevdiği çocuk gibi.
Taehyun, kalbinin çarpmasına engel olamıyordu. Gelmişti. Gelecekti. Biliyordu.
Kai ikisinin yanına geldi ardından etrafta ki insanlara baktı ve hiçbir şey demeden Taehyun'un elini tuttu ve üst kata ilerlemeye başladı.
Taehyun, hiçbir şey anlamadığı için sadece peşinden gidiyordu. Etrafından insanlar geldiğinin farkındaydı.
Kai terasa geldiğinde başta odanın kapısını kapattı ardından Taehyun'u peşinden sürükleyip terasa çıkardı ve terası da kapattı.
Taehyun ona bakıyordu sadece. Kai'nin gözleri Taehyun ile birleşince Taehyun'un gözleri dolmuştu.
"Senin intihar etmene izin veremezdim Taehyun. Bunu yapmana izin veremezdim"
"Beni kurtaracağını biliyordum Kai"
Taehyun dolu gözleri ile sevdiği çocuğa sarıldı sıkıca. Kai de ona sarıldı sıkıca. Başını kısa olan oğlanın boynuna gömüp hasret olduğu kokuyu içine çekti.
"Seni dinlemedim Taehyun. Özür dilerim. Herşeyi Yeonjun dün anlattı. Sizin evleneceğinizden haberi varmış. Senin de evliliği istemediğini biliyormuş. Senin beni sevdiğini her zaman biliyordum Taehyun. Sende hep bil. Seni çok seviyorum. Sevdim ve sevmeye devam edeceğim"
Taehyun, sevdiği çocuğun nefesini boynunda hissederken gözyaşları akıtmaya başlamıştı.
Kai, omzunda hissettiği ıslaklık ile başını çekip sevdiği çocuğa baktı.
Taehyun da ona baktı.
Kai sevdiği çocuğun yüzlerini kendi avuçları içine aldı ve baş parmakları ile gözyaşlarını sildi.
"Ağlama lütfen sevgilim. Artık hiç ayrılmayacağız. Her zaman beraber olacağız. Biz asıl evleneceğiz. Ağlama lütfen"
Kai alnını Taehyun'un alnına yasladığında birbirlerinin nefesleri dudaklarına değiyordu. Taehyun'un dudakları titremeye başladığında Kai hiç düşünmeden kendi dudaklarını Taehyun'un dudakları ile birleştirdi.
İkisinin de hasret kaldıkları dudaklar sonunda kavuşmuştu. İkili sonunda tekrar kavuşmuşlardı.
İkili uzun bir süre birbirlerini öptükten sonra dudaklarını yavaşça ayırdılar ve tekrar alınlarını birbirlerine yasladılar.
"Bir daha beni hiç bırakma olur mu Kai?"
Taehyun, sevdiği çocuğa baktığında Kai de ona baktı. Bir eliyle sevdiği çocuğun yanağını okşadı.
"Asla bırakmayacağım sevgilim. Sonsuza kadar beraber olacağız"
Taehyun bu dediğine hafifçe gülümsedi. Kai özlediği tebessümü görünce o da tebessüm etti ve tekrardan ikili dudaklarını birleştirdiler.
O günden sonra ikili asla ayrılmadılar. Kai, sevdiği çocuğu istemediği bir evlilikten kurtarmıştı.
♡
SELAM
evet mini fic gibi oldu bu biraz direkt butun bolumlerini atmak istedim
uzun uzun bu fice bolum beklemeyin diye
kisa ama benim icime dokunan bir fic oldu 🤧
bir oturusta yazdigim bir fic oldu
ben yazarken cok duygulandim ama cok begendim umarim sizde begenmissinizdir
oy verip yorum yazmayi unutmayinnn
baska ficlerde gorusmek uzeree<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
save me / tyunning ✔
Fiksi PenggemarTaehyun, ailesinin zoru ile evlendiriliyordu. Tek umudu ise sevdiği çocuk olan Kai Kamal Huening'ti. Taehyun: Evleniyorum bugün Kai Taehyun: Kurtar beni Taehyun: Lütfen main ship: tyunning side ship: -