Společně se svou kamarádkou přecházely silnici k budově kde se měl konat koncert. ,,Jsme tu ještě brzo," řekla. ,,Počkáme tady!" A sedla si na lavičku. Všude se rozhlížela a hledala ho. Věděla, že tu bude, ale ještě si tím nebyla tak stoprocentně jistá.
V jednu chvíli se otočila k autům a uviděla ho. Přišel tam k jednomu autu s jeho učitelem v bílé košili s rozcuchanými kudrnatými vlasy. Pomalu se otočila směrem ke své kamarádce. ,,Je tady." Její oči zaslzely. Neviděla ho přes 3 měsíce.
Kamarádka hned spozorněla a začala svůj pohled nenápadně upírat na místo kde on stal. ,,Dívá se sem," hlásila. ,,dívá se na tebe!" Dívka se nad těmy slovy usmála. ,,A zase!!!" Přes tu dlouhou dobu co se neviděli si myslela, že je všechno pryč. Nebylo a nikdy nezmizelo.
Všichni se začali scházet dovnitř. ,,Měly bysme jít." Zvedly se a šly si najít místo.
Posadily se na balkónek od kama šlo vidět na všechna místa členů orchestru.
Po nějaké chvíli koncert začal. Pár představení uplynulo a on konečně přišel na řadu orchestr kde věděla že bude.
A byl.
Šel se svým nástrojem na místo určené a když se usadil zvedl hlavu od not a projížděl pohledem všechny v sále. Ona ho nespouštěla z očí. Když začali hrát byla překvapená. Neznělo to špatně! Naopak! Bylo to skvělé. Při údivu z hudby, kterou vytvářeli se dívala jen a jen na něj.
V jednu chvíli přestal hrát a jediným a jistým pohybem zamířil svýma očima do jejích. Jejich pohled se setkal a ona překvapením, jak na první dobrou ji vyhledal, uhla svýma očima jinam. I přes to, že uhla pohledem, její tváře se zčervenaly.
Cítila se jako tehdy. Cítila všechny ty pocity když byla v jeho blízkosti. Cítila všechny ty zážitky, které ji dal ve všech chvílích kdy byli spolu bez jediného slova.Celé vystoupení si vyměňovali pohledy a nemohli přestat. Když skončili a všichni začali tleskat hráči orchestru se zvedli pro úklonu. Všichni v hledišti stali též. Dívka radostí tleskala jako o život a sledovala každého diváka a to jak si skladby užil. Když se všichni posadili a orchestr odešel kamarádka ji zašeptala. ,,Dívala jsi se?," dívka zakroutila hlavou. ,,při potlesku se na tebe díval a usmíval se!" Její slova ji pohladila na srdci.
Věděla to! Věděla, že mezi nimi stále něco i je i přes tu dlouhou dobu co se neviděli!
ČTEŠ
Ona je snílek a on je její sen ✔️
Short StoryShe's a dreamer, he's her dream// Každý v tom může vidět něco jiného, ale já v tom vidím pohled dávných vzpomínek na všechny ON. Třeba v tom vidíš i ty nějakou vzpomínku nebo HO. //Všechno to není podle mých vzpomínek a zážitků! Spoustu je toho vy...