"Ce?" am întrebat, iar el a scuturat din cap""Nimic"
Taehyung a mâncat în timp ce privea fata mergând spre tejghea să se alăture bunicului ei. Ochii lui au scanat locul, simțind o vibrație pe care nu o simțea niciodată în altă așezare umană.
S-a întors să o privească pe fată care se certa în tăcere cu bătrânul. A zâmbit pentru sine când a auzit totul. Faptul că era un diavol însemna simțuri și puteri amplificate.
"A venit cu 10 minute înainte să închid... Trebuie să gătesc... Nu e corect... Să-mi creșteți salariul."
Oamenii frumoși, totul pentru ei se rezumă la bani. A sorbit ramyeonul observând că rămăsese fără kimchi.
" Scuza-ti-ma."
Amândoi și-au ridicat capetele și l-au privit.
"Pot să mai primesc niște kimchi?"
Ar fi putut jura că fata ar fi aruncat cu cel mai apropiat obiect în el dacă nu ar fi fost bunicul ei.
"Sun Hi, adu-i niște kimchi, ia și ridiche și niște castraveți."
Și-a îndreptat atenția spre mine când a vorbit:
"Ar trebui să încercați kimchi-ul nostru - facem 3 varietăți, este rețeta soției mele."
Taehyung a dat din cap în timp ce fata a pus trei boluri mici în fața lui, șoptind destul de furioasă:
" Terminați și plecați va rog."
Taehyung a zâmbit pentru el. Era atât de amuzant cum atât de mulți oameni vorbeau cu el ca și cum ar fi fost un gunoi, îl disprețuiau în feluri pe care nu le-ar face niciodată dacă ar ști cine era el.
"Sun Hi-ssi, de ce nu vii să mănânci cu mine? Urăsc să mănânc singur."
"Poftim ?", am spus, punându-mi mâinile in
șolduri."Știi că am putea vorbi, lasă-mă să-ți arăt un truc sau două", a zâmbit cu zâmbetul lui malefic. Bunicul a auzit asta, așa că mi-a sugerat să mă alătur lui, iar eu am strâns pumnii de furie.
Am tras un scaun, m-am așezat privind cum bărbatul își ia o bucata de orez considerabila și o bagă în gură.
" Cum te numesti?" Intreb
"Kim Taehyung, dar poate că mă cunoști ca Lucifer, Satan, Shaytan și duh... duh... duh...", a spus el învârtind un inel în aer cu degetul.
"Ce?!" am întrebat surprinsa "Numele tău este Lucifer?
"Ei bine, numele în engleză, da. Cu toate acestea, prefer numele coreean - Taehyung."
Am ridicat din sprâncene," Lucifer, gen Lucifer Morningstar?"
El și-a lăsat imediat bățurile de bambus pe masă. "Nu mă compara cu omul acela. El este un personaj fictiv. Mi-a stricat totul. Nu mai pot să-i fac pe oameni să creadă acum în mine", a spus el.
" Te-ai drogat?" am întrebat fără menajamente. "Te transformi în personaje când ești drogat?"
Acum a fost rândul lui să-și încrunte sprâncenele. "Ce vrei să spui? Eu sunt Lucifer - îngerul căzut - deși tehnic nu am căzut. Mi s-a cerut doar să părăsesc
Raiul și am făcut-o. Sunt oamenii care au făcut povestea mea de exil atât de interesantă prin adăugarea tuturor acelor lucruri dramatice inutile", a spus el."Dacă tu ești Lucifer, atunci eu sunt Nicki Minaj", am spus eu.
A oftat, dându-și paharul cu apă pe gât. "Nu mă crezi, nu-i așa?"
"De ce aș crede un om drogat care îi place să pretindă că este diavolul? Pentru o clipă aș fi putut să te cred, dar uite la tine. Aș putea să te lovesc acum și te ai fi târât pe jos"
Taehyung nu fusese niciodată insultat în acest fel. Corpul lui a devenit amorțit, iar acum ar fi putut să o tragă pe această fată cu el în iad și să o tortureze după pofta inimii.
El m-a privit încet înainte de a-și apropia capul. "Uită-te în ochi mei", a poruncit el.
Am făcut ce a spus ,aproape ca sunt hipnotizată și obligată de vocea lui să fac asta. Taehyung a zâmbit, dacă nu putea tortura această femeie, cel puțin îi va arăta o mică parte din ceea ce era posibil.
Ochii lui s-au îngustat și pupila ei s-a dilatat. În următoarea secundă, rolurile s-au schimbat - ochii ei s-au îngustat în timp ce ai lui s-au mărit . Ar fi trebuit să fie o neajutorata care urla acum, implorând milă - dar nu era.
"Ce făceai?" Ai vrut să îmi faci o mișcare de genul "spune-mi care cea mai intunecata dorința ta"?", am întrebat curioasă.
Taehyung a clipit rapid. Acest lucru nu era posibil, nu putea fi.
"Acum", s-a ridicat ea. "Asta este nota ta.."
A scos cardul și l-a ținut între degete. Taehyung a simțit cum plasticul i-a alunecat printre degete înainte ca acesta să fie smuls și să se îndepărteze.
"98.000 won, bine, bine. Aș putea începe să cred că ești diavolul acum."
Capul lui Taehyung s-a ridicat în timp ce se uita la fata.
"Asta este o glotonerie - Unul dintre
cele șapte păcate - chiar aici."Taehyung a privit cum ea clipea înainte de a-i înmâna cardul. Era prea agitat acum pentru a procesa umorul ei. În cei 7 ani de când cutreiera pământul, aceasta a fost prima dată când puterile lui au eșuat.
El s-a ridicat, privind chipul femeii care i-a luat farfuriile în timp ce îl privea, apoi s-a întors și a plecat.
____________________________________________________
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?