Armády spojené proti temnotě se seskupily na rozlehlé louce na Zemi. Fénix, Adam, Arcturus, Culcus a Etrixen se sešli, aby si promysleli plán pro nadcházející bitvu. Věděli, že musí jednat rychle a překvapit Darknesse, aby získali výhodu.
Etrixen, jako strážce času, byl určen jako první, kdo bude mít přehled o pohybech temnoty. Měl sledovat a vyhodnocovat každý její krok, aby mohli reagovat včas a překvapit ji. Byla na něm velká zodpovědnost, ale věděl, že se může spolehnout na své schopnosti.
Kamenožrouti, vedeni Culcusem, měli důležitý úkol porazit velkého hada, kterého Saurinus choval od svého dětství. Tento obří had byl jedním z hlavních zdrojů síly Saurinuse a porazit ho by oslabilo jeho moc. Kamenožrouti se připravovali na tento náročný souboj, trénovali své schopnosti a posilovali své těla.
Etrixen, jako strážce času, se připravoval na osobní střet se Saurinusem. Věděl, že jde o souboj mezi magií a musí využít všechny své dovednosti a znalosti, aby překonal Saurinusovu temnou moc. Byl odhodlaný bojovat a chránit své spojence.
Fénix, Adam a Arcturus se společně zaměřovali na přípravu svých armád. Trénovali vojáky, zdokonalovali strategie a připravovali je na nejtvrdší boj, jaký kdy čelili. Věděli, že bitva bude náročná a že budou muset bojovat až do posledního dechu a poslední kapky krve.
S vědomím, že elfové a trpaslíci se nechtějí připojit k bitvě, byl však cítit smutek a zklamání. Věděli, že bez jejich spojení bude bitva ještě těžší, ale nezbylo jim nic jiného než přijmout tuto skutečnost a pokračovat v boji s tím, co měli.
Na konci kapitoly vidíme připravené armády, které se rozmístily na louce. Vojáci drželi zbraně pevně a jejich odhodlání bylo vidět v jejich očích. Byli připraveni dát všechno do boje a riskovat vše, co měli, aby porazili temnotu a zachránili Vesmír.
Kapitola končí obrazem statečných válečníků, kteří čekají na rozkaz k boji. I přes nepřítomnost elfů a trpaslíků se nevzdávají a věří, že jejich odhodlání a jednota je povedou k vítězství.
ČTEŠ
Desatero Království 2: Síla Sjednocení
AdventureVe světě, který je opět pohlcen temnotou, se vzdorující hrdinové musí znovu spojit, aby čelili další hrozbě, kterou mohli poznat. Saurinus, posedlý získat zpátky autoritou Darknesse, pomocí získání posledního artefaktu, aby ho předal temné bytosti z...