Kapitola 22: Souboj osudu

0 0 0
                                    

Had, obrovský a hrozivý, začíná se svou vražednou chutí požírat zbývající členy Fénixovy armády. Každý jeho skus zanechává stopu zkázy a smrti. Fénix, ohromený touto hrůzou, v duchu zoufale bojuje o záchranu svých druhů. Zatímco had bez ustání získává moc, jen špetka života zůstává z Fenixovy armády.

Ale právě v tu chvíli kamenožrouti, věrní spojenci Fénixe, nezaváhali. S plnou odvahou se vrhli na hada, odhodláni bojovat až do posledního dechu. Jejich síla a odolnost se proti němu staví, ačkoliv se zdá, že jsou zranitelní a méně výkonní. S každým úderem dokazují, že odhodlání a bratrství dokážou překonat zdánlivě nepřekonatelné.

Mezitím se Adam, srdcem plným odhodlání, pomalu přibližuje k Darknessovi. S každým krokem cítí sílu svého úkolu. Když se dostane na dostřel, vykřikne na Darknessa, aby se otočil. Ten se otočí, a jejich pohledy se setkají. V tom okamžiku se otevírá brána k rozhodující bitvě, která bude mít dalekosáhlé důsledky pro celý vesmír.

Adam a Darkness hledí do svých očí, a v těch okamžicích se prolíná jejich minulost, současnost a budoucnost. Jejich osudy jsou propojeny, a nyní je čas, kdy se jejich cesty naplno střetnou. Vzduch je naplněn napětím a očekáváním, protože rozhodující bitva je na dosah.

Kapitola končí, když se jejich pohledy spojí. V jejich očích je vidět plameny naděje, ale také temnotu, která jim vzdoruje. Jejich souboj ovlivní osudy mnoha, a teď se střetnou s plnou silou a oddaností.

Desatero Království 2: Síla SjednoceníKde žijí příběhy. Začni objevovat