Epilog: Pleneta Titan a mocný Signalurit

1 0 0
                                    

Na pusté planetě Titan, obklopené pouze pískem, stál trůn. Na tomto trůnu seděl mocný Titán, jeden z deseti stvořitelů celého kosmu. Jeho zlaté brnění zářilo zeleným odleskem. Signalurit, pohlížející na Saurinuse a jeho hada, který se k němu blížil, si uvědomoval svou nadřazenost.

Saurinus se sklonil před mocným Signaluritem a prohlásil: "Mocný Signalurite, já, Lord Saurinus, bývalý zástupce Darknesse, král temné magie a tvůj služebník, ti nyní přísahám věrnost." Saurinus přitom ukázal první talisman moci.

Signalurit se vztyčil, a jeho velikost přiměla Saurinuse ještě více se sklánět. Mocný Titan vzal talisman do své ruky a rozdrtill ho, poté otevřel dlaň a spatřil fialový kámen. Ten vložil do své pravé rukavice, do jednoho z pěti otvorů. Byl to první cenný kámen, který mu poskytoval moc a sílu.

Epilog končí slovy Signalurita, který prohlásil: "Další talisman je na planetě Phoenix." Tím naznačil, že jeho cesta směřuje na planetu Fénixe, kde se nachází poslední z Artefaktů, a dále rozpoutává novou vlnu nebezpečí a výzev.

Tímto uzavíráme příběh, ve kterém se moc a světlo střetli s temnotou a zradou. Osudy různých postav se proplétají a na planetě Phoenix, jako na místě dalšího talismanu, se v budoucnu odehraje další rozhodující válka o budoucnost celého kosmu..

Desatero Království 2: Síla SjednoceníKde žijí příběhy. Začni objevovat