Раночок та інше

76 12 1
                                    

Манджиро посадив шатенку на стіл. А після розсунув її ноги, аби отримати доступ до тієї шухляди. Моментом він кинув погляд на обличчя дівчини та помітив її широкі, налякані оченята, це змусило його посміхнутися. Він відкрив шухляду та дістав ту мангу, що тільки-но тримала в руках зеленоока. Юнак плюхнувся на ліжко й посміхався, а дівчина швидко взяла свої речі та побігла у душ.

Ох, цей теплий душ, що так часто знімав напругу. Вода й справді допомагала розслабитися, а це було й справді потрібно, адже в голові тільки й сиділи зациклені думки про кляту бійку.

***

Через хвилин так 15 дівчина вийшла та повернулася у свою кімнату. Там вона застала коханого за листанням тієї манги.

—Можемо глянути фільм — запропонувала шатенка —В мене є касети фільму «Крик»

—Що за жанр? — темноокий врешті відірвався від манги та поклав її на тумбочку біля ліжка.

—Жахи, драма, коротше прикольна штука

—А я таке люблю — він зручніше вмостився.

—Чудово, в нас багато спільного

—Ну звісно

Юна леді вставила касету й після перегляду заставки теж лягла під ковдру до хлопця.

Здається цей фільм не був настільки жахаючим саме через обійми юнака, який теж занурився в шию зеленоокої. Проте сюжет не поганий, гарний фільм. А тим часом на годиннику була 1:23. Варто би поспати. Тож, не дочекавши кінця субтитр, дівчина вимкнула телик.

—Твій режим сну наскільки зпаклюжений?

—З тобою легко засну

—Прекрасно — шатенка сіла на коліна хлопця обійнявши його шию, а той, як і хотів, наблизився щоб поцілувати кохану.

Вони злилися в поцілунку, який, щоразу поновлювався. Вони цілувалися, а руки мимоволі блукали тілами одне одного. Проте невдовзі ці прояви кохання довелося перервати, адже їм тільки по 15. Ця думка їх вже не раз зупиняла на цьому моменті. Тож юна леді злізла з колін і накрилася ковдрою. Проте руки так і потяглися в обійми.
Пара обійнялася та занурилася у розмови про їхнє майбутнє. Так, вони говорили про те, якою бачуть свою організацію. Хлопець не відмовився додати кримінальні деталі, а шатенку таке задовільняло. А ще фантазії полізли до їхнього весілля. Саме так, як тільки їм виповниться по 18, вони розпишуться, а тоді весь день кататимуться на байках. А після підуть в свою організацію давати підопічним завдання, це ж як-не-як кримінальне угрупування, буде. Потім хлопець перестав чути відповіді чи хоча б мугикання, тому зрозумів, що і йому варто спати. Юнак поцілував дівчину в чоло та прошепотів щось на кшталт: «Добраніч, Лимончику». Він тільки зміцнив свої обійми та заплющив очі. Ранок повинен бути таким ж чудовим як цей вечір, він забов'язаний таким бути.

Вороже Серце (1)Where stories live. Discover now