1. Probuzení temnoty

6 0 0
                                    

V Mrtvém Království vládne ticho a nepřetržitá temnota. Opuštěné budovy a rozpadající se hradby svědčí o minulé slávě, která je nyní zapomenuta. Nicméně, osud této pusté země se změní v okamžiku, kdy se na oblohu snese mohutný asteroid.

Obří kamenný útvar nese sebou nebezpečí, které v sobě zatemňuje každý paprsek naděje. Jeho strmý let končí ve srdci Mrtvého Království, vyvolávaje rozsáhlou explozi, která rozechvívá celou krajinu.

Vzduch je naplněn zvuky rozpadajícího se kamene a výbuchů. Z temnoty, která zde dlouhá léta panovala, se začínají vynořovat stíny. Předkové, kteří byli kdysi pochováni v těchto zemích, získávají nový život, avšak temný a zkažený.

Nemrtví zvedají své znetvořené těla a šourají se po zemi. Jejich oči jsou prázdné, bez lidského života, a přesto je naplňuje hlad po masu a duších živých.

V této destruktivní atmosféře následujeme malou skupinu přeživších, kteří se nacházejí nedaleko epicentra exploze asteroidu. Mezi nimi je mladý odvážný válečník Aric, odvážná elfka Selene a statečný lovec Willem. Spojili síly, aby se postavili temnotě a našli cestu ven z Mrtvého Království.

Jejich kroky jsou opatrné a pozorné, zatímco nemrtví je obklopují ze všech stran. Jejich sešlost je nakažena hrůzou, zatímco se snaží uniknout z tohoto zabíjeného království.

V tomto zoufalém boji o přežití jsou konfrontováni s vlastními strachy a temnými silami, které se znovu probouzejí ve stínu Mrtvého Království. Musí se spojit a najít sílu v sobě, aby čelili hrůzným útokům a hledali únik z tohoto pekla.

Kapitola 1 otevírá bránu do světa hrůzy a napětí, kde se přeživší ocitají v nekonečném souboji se samotnými stíny minulosti. Jejich osud je nejistý, ale jejich odvaha a odhodlání ještě může ovlivnit výsledek této hrůzné bitvy.

Mrtvé Království Kde žijí příběhy. Začni objevovat