V srdci bitvy se přeživší utkávají se strážemi nemrtvého krále, kteří se zdají být neustále znovu oživeni. Pocit zoufalství a frustrace se mezi nimi šíří, protože si uvědomují, že nemrtvý král je nesmrtelný a má schopnost znovu povolat poražené nemrtvé.
Každý útok, který přeživší provedou, je sice zničující, ale brzy se musí vypořádat s opětovně oživenými nepřáteli. Každého z nich napadá myšlenka, jak se postavit proti této nesmrtelnosti a najít způsob, jak zastavit temného krále a jeho moc.
Zatímco se bitva rozmáhá, jedna z postav přeživších, zkušený kouzelník, si uvědomuje, že klíčem k porážce nemrtvého krále je zničení jeho zdroje moci. Musí nalézt talisman nesmrtelnosti, který král používá k obnově svých strážců a k povolání poražených nemrtvých zpět k životu.
Přeživší se spojují a společně se vydávají na nebezpečnou cestu přes prokletý les, kde se nachází temná jeskyně, skrývající tajemný talisman nesmrtelnosti. Musí čelit pastem, strážcům a zkouškám, které jsou připraveny je zastavit.
Po dlouhém a vyčerpávajícím putování konečně dorazí ke zdánlivě nepřekonatelným branám temné jeskyně. Zde se odehraje rozhodující souboj, kde přeživší musí překonat své nejhlubší obavy a vyčistit svá srdce od temnoty, aby se jim otevřel vstup do jeskyně.
Jakmile se dostanou do nitra jeskyně, objeví se před nimi hrozivý obraz. Jejich oči spočinou na talismanu nesmrtelnosti, který pulzuje temnou mocí. Vědí, že jej musí zničit, aby přerušili vazbu mezi nemrtvým králem a jeho nekonečným vojskem.
Kapitola 10 končí ve chvíli napětí, kdy se přeživší připravují k poslednímu úderu proti talismanu nesmrtelnosti, v naději, že tímto činem ukončí nesmrtelnost krále a přinesou světlo a naději do Mrtvého Království.
ČTEŠ
Mrtvé Království
TerrorV planetární soustavě, vedle živého a prosvětleného Elfského království, leží temné a pusté Mrtvé Království. Dlouhá léta bylo opuštěné a bez života, jako by se v něm ztratila veškerá naděje. Avšak jedno osudného dne se nad touto zapomenutou zemí ob...