Přeživší, plní odhodlání a posledního zápasu, se s odhodláním přiblížili ke zničení talismanu nesmrtelnosti. Jejich srdce bijí v napětí, protože si uvědomují, že toto je jejich poslední šance zvrátit osud Mrtvého Království.
Svírají své zbraně pevně a spojují své síly, aby vytvořili silný útok proti temnému artefaktu. Při pohledu na talisman cítí sílu temnoty, kterou nesou, a tuší, že bude nelehké ho zničit.
Kouzelník mezi přeživšími vzývá moc světla a přivolává poslední zbytky naděje, které jim zbyly. Jeho kouzla se rozléhají jeskyní a záře světla probíjí temnotou.
Avšak temný talisman nesmrtelnosti odolává útokům. Zdá se, že je nedotknutelný a jeho moc stále sílí. Přeživší pocítí bezmoc a zoufalství, protože si uvědomují, že jejich boj je marný.
Nemrtví král se objevuje přímo před nimi, obklopen svou armádou nemrtvých válečníků. Jeho chladné oči plné temnoty září a v jeho pohybech se čte jistota vítězství. Je zjevné, že nesmrtelnost a temnota jsou na jeho straně.
Přeživší se brání s veškerou silou, kterou mají, ale jejich úsilí se zdá být marné. Nemrtví král se s každým okamžikem stává silnějším a jeho vojsko je neúnavné.
Zatímco bitva se zuřivě rozvíjí, přeživší se spojují a hledají ve svém nitru poslední záblesk naděje. V hloubi svých duší věří, že i když nemusí vyhrát bitvu, jejich odhodlání a statečnost budou mít větší vliv na osud Mrtvého Království.
Kapitola 11 končí ve chvíli napětí, kdy se temnota zdá být vítězem a přeživší čelí neskonalému vojsku nemrtvých. Ačkoliv jejich vítězství je nejisté, jejich síla a statečnost se stále drží a věří, že ať se stane cokoliv, jejich boj nebyl zbytečný.
ČTEŠ
Mrtvé Království
HorrorV planetární soustavě, vedle živého a prosvětleného Elfského království, leží temné a pusté Mrtvé Království. Dlouhá léta bylo opuštěné a bez života, jako by se v něm ztratila veškerá naděje. Avšak jedno osudného dne se nad touto zapomenutou zemí ob...