✩
Elim kapının kolunda kalmış bir vaziyette sadece onlara bakıyordum. Kovulmamak için aceleci bir şekilde içeriye girmiştim ancak böyle olabileceğini tahmin dahi etmemiştim. "Keşke ses gelmediğinde girmeseydim." diye geçirdim içimden. Şuan üçümüzde ne yapacağımızı şaşırmış bir vaziyette sadece birbirimizin suratına bakıyorduk. Bu durumdan kurtulan önce ben olmuştum. Kendime geldiğim gibi geri adım attım. Kapıyı tutan elim iyice sıkılaşırken boğazımı temizledim.
"Ben, ben çok özür dilerim Baran Bey. Sesiniz gelmediği için endişelenmiştim. Yani o yüzden girdim içeri."
Ben ne saçmalıyordum şuanda. Resmen sıçmış sıvıyordum. Derin bir soluk çektim içime. Galiba işime son vereceklerdi. Zaten geç kalmış, hiçbir dosyayı tamamlamamıştım. Üstüne birde Bulut Bey ile Baran Beyi basmıştım. Olduğum durumu yeni kavramaya başlarken hala gördüğüm görüntünün şaşkınlığı vardı üzerimde.
"İsterseniz beni kovabilirsiniz. Zaten size söylemeden işten çıktım üstüne birde geç geldim. Lütfen kusuruma bakmayın."
Söylediğim sözlerin hepsini tek solukta söylerken kendime lanetler okuyordum. Sesim titriyordu çünkü. Bu işte çok mutluydum ve evin geçimi bana bakıyordu. Kardeşime iyi bir abla olmayı beceremiyordum.
Geriye doğru bir adım daha atarken ikisi de konuşmamın ardından kendilerine gelmişlerdi. Bulut Bey arkasında kalan koltuğa otururken Baran Bey bana doğru geliyordu.
Bana doğru geliyordu.
Baran Bey.
Şimdi bitmiştim işte. Yüzünden hiçbir şey belli olmazken adımları sertti. Ne yapacağımı bilemez bir şekilde ona bakarken kalbimi durduracak sözleri olduğum yere çivilenmemi sağladı. Anlamıştım, hayatım bitmişti.
"Kapıyı kapat ve içeri gir Lunya. Konuşacağız."
............
Öncelikle herkese merhaba.
Biliyorum bölümler çok kısa. Zaten hikayenin türü de kısa hikaye.
Ama şunu söylemek isterim ki sadece 4 5 bölüm bu kadar kısa olacak. O da konuyu daha iyi anlamak için. Konu yatışmaya başladığı zaman bölümler uzayacaktır. Bazı bölümler daha iyi anlamanız için geçmişe döneceğiz. Ve son olarak zaten türü kısa hikaye olduğu için hikayeyi uzatmak istemiyorum. Bu kurgu aklımızdaki soru işaretleri gidince final yapacaktır. Final zaten hazır. Yani bu kurguda her şey planlı. Finale yaklaştıkça bölümlerin sonuna yazarım zaten.
Bu kadardı.
Okuduğunuz için şimdiden çok teşekkür ederim.
✩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNYA
Short Story❝Herkes yanlış olduğumuzu düşünsün, biz kendi doğrularımızla yeteriz.❞ ✩ 'bxgxb' !!Askıya Alındı!!