Розділ 2

12 1 0
                                    

Пройшов місяць з того моменту як я проснулася. За цей час я познайомилася з усіма адептами і Моракс, він же тато, почав знайомити мене з цим світом. Хоч я і посуті підліток в тілі дитини, але мені нічого не відомо про цей світ, то ж слухала уважно. Поки що мені розповідають про закони природи так званого Тайвту і вчать керувати-використовувати енергію, якої в мене гать гати. А ще виявилося, що я майбутній Архонт Золота, тому і відрізняюся зовні від тата.

Цікавим було ще дещо. Культура Лі Юе дужу схожа на культуру Китаю з мого колишнього світу. Доречі про нього. Я була звичайною чотирнадцяти річною дівчиною з України, що любила читати ранобе і манхви. Мушу визнати померла я доволі безглуздою смертю — мене викинули в шкільне вікно. Почалося все сваркою із одинадцятикласником, далі ми почали битися і в якийсь момент він сильно штовхну мене. Позаду мене було відкрите вікно і я по інерції перекинулася через підвіконник. Мене ніби хотіли зловити, але не встигли і я впала з четвертого поверху. Мабуть розбила голову і скрутила шию... Ще, через тиждень моєї адаптації, я зрозуміла, що мене перенесло в світ відеогри Геншин. І саме образливе в цій ситуації те, що я її навіть не грала! В мене не вистачало пам'яті і я просто слухала сюжет від найкращої подруги! Але навіть так, сюжет гри — тільки вершина айсбергу, порівняно з реальністю, де набагато більше нюансів, проблем і, як виявилося правил. Правил для архонтів, якщо говорити точніше. Звичайно завжди є плюси: я переродилася через десять років після катаклізму в Каенріасі, то ж до початку основного сюжету я стану новим Гео Архонтом, а ще Моракс класний тато. Доречі...

Коли мене принесли в драконяче лігво, я почала розуміти чому драконів називають жадібними створіннями. Більше того, я відчула це на собі, бо як та сорока тягнулася до всього гарного й блискучого, а тато й не проти мене балувати. Він взагалі в вільний час, тобто поза навчанням і управлінням регіоном, то водить по магазинах, то водить в кафе (мене навчили приймати людську форму), то показує цікаві місця регіону, катаючи на спині, а іноді, не гірше за людських татусів з дітьми, дурачиться зі мною. Правда адепти тепер бояться до нас підходити в такі моменти, бо одного разу, коли ми влаштували бій подушками, до тата прийшов Сяо з докладом про створене демонами гніздо. Так вийшло, що він з'явився між нами і в нього спочатку з обох боків прилетіло зарядженими гео енергією подушками, а потім я, нашугана його неочікуваною появою, випадково запустила в якшу золоті шипи. Звичайно він встиг ухилитися, але його шоку це не зменшило. Тому тепер з нами намагаються контактувати тільки в робочий час.

Регіна Ляпіс - новий Гео АрхонтWhere stories live. Discover now