11. aamupahoinvointi

24 1 0
                                    

Monan näkökulma

Olin päättänyt pitää lapsen. Olin keskustellut Kallen äidin kanssa ja hän lupasi auttaa minua kaikessa edes vaikka Kalle ei auttaisi. En tosin ole uskaltanut kertoa Kallelle vielä, että hän tulisi olemaan isä. Ajattelin kertoa sen ystävänpäivän aikoihin.

Aamuni alkoivat yleensä pahoinvoinnilla ja oksentelulla. Jouduin usein jättämään aamuisia tunteja tai harjoituksia, mutta Sandra kertoi aina muille kokevani huimausta, lämpöä tai migreeniä. Olin myös kertonut Aatulle ja Rasmukselle sillä tiesin, että he eivät vahingossa paljastaisi asiaa toisin kuin Konsta.

Joulu olisi viikonpäästä torstaina. Olin menossa viettämään joulua Kallen kotiin, jonne olisi tulossa myös Saaga-Angelia ja Aapo.



Chat between Mona and Kalle's mom

Kallen äiti
Kulta miten menee?

Kallen äiti
Onko aamupahoinvointi yhtään helpottanut?🥰

Mona
Iha ookoo menee

Mona
Ja pienesti on jo
*Read*




***




Kallen näkökulma

Mona oli käyttäytynyt vähän oudosti sitten pikkujoulujen jälkeen. Hän oli melkein jokapäivä pois aamun tunneilta. Sandra sanoi että Monalla oli migreenejä ja vastaavia. En tiennyt pitäisikö häntä uskoa vai ei.

Viikon päästä olisi joulu. Olin hankkinut jo kauan aikaa sitten Monalle joululahjan. Koska Aapo ja Saaga-Angeliakin viettäisivät kanssamme joulua niin hankin heillekin spesiaalimmat lahjat. Aapolle hankin Toni Kohosen pelipaidan samalta vuodelta kuin hänen isänsä Jani oli voittanut lyöjäkuninkuuden ensinmäisen kerran.

-"Oletko hankkinut jo joululahjan Monalle?" Aatu kysyi minulta eräällä historian tunnilla sillä istuimme vierekkäin. Rasmus istui takanamme ja muut eivät edes uhrautuneet kirjoittamaan koko ainetta.

-"Kyllä, Kisun avulla" vastasin Aatulle hiljaa ettei opettaja huomaisi että keskustelemme. Aatu katsoi minua vain järkyttyneenä, jolle Naurahdin.




***







Kallekuosmanen's ig photo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kallekuosmanen's ig photo

Caption: Lunta❄️

Tagged: Monakorhonenn

Comments:

Monakorhonenn: ❤️❄️

Konstakurikka_: kumpi voitti lumisodan?

Nikotuikka: Tunnen itseni sinkuksi ja erittäin sinkuksi...
     ↪️aatusaastamoinen: mood
     ↪️rampse: komppaan

Aapokomulainen: Hesburgerin parkkipaikka🤟

User15: katos Aatu on back



***



Author's notes

Vau alle 300 sanan pitunen luku

Mutta tän pitikin olla tämmönen täyttöluku vaa

Että juu koittakqa kestää

(Author's note 2.0, 4kk myöhemmin edellisten jälkeen:

Hups

Oon viimeks julkqssu joskus kesän alussa ja nyt on syyskuun loppu

Hyvin menee

Mutta oon editoinut kun sain motivaatiota paljo ja tuo kouluki Alko taas nii juu

Ja hei Jymy voitti mestaruuden!!)

Ei niin normaalit lukiovuodet Sotkamossa     ||    Finnish baseball fictionWhere stories live. Discover now