1. Rozloučení s New Yorkem

4 1 0
                                    

Jim Thompson seděl na kraji postele ve svém malém bytě v New Yorku. Jeho oči zíraly na prázdné stěny, které kdysi zdobily fotografie a vzpomínky na minulé dobrodružství. Dnes však nastal čas na změnu. Jim se rozhodl opustit svůj domov a vydat se na cestu do Evropy.

Sbalené kufry stály vedle něho, plné oblečení a drobností, které budou jeho jediným společníkem v dalších týdnech. Vnitřně ho poháněl pocit dobrodružství a touha objevovat nové světy, které se nacházely za oceánem. Francie, země lásky a kouzla, se stala jeho cílem.

Jimova mysl byla plná očekávání i nervozity. Byl to krok do neznáma, odvaha opustit vše, co znal, a vydávat se na neznámé území. Přemýšlel o všech příležitostech, které ho čekají, o nových lidem, kulturách a zážitcích, které ho čekají za hranicemi svého dosavadního života.

Když si oblékl svou oblíbenou koženou bundu a sebral kufry, uvědomil si, že teď není cesta zpět. New York, město, které nikdy nespí, se s ním loučí a předává mu své tajemství a energii. Jim zamkl dveře svého bytu a vyšel ven do rušných ulic, které byly plné lidí a světel.

Po chvíli cesty se zastavil na rohu jedné z ulic a pohlédl na mrakodrapy, které se vznášely nad ním. Pocítil vlnu nostalgie, ale také naděje. Bylo to rozloučení s minulostí, které mu dávalo odvahu vstoupit do neznámé budoucnosti.

Jim Thompson se otočil směrem k taxíku, který čekal na něho na chodníku, a s tichým šepotem řekl: "Letecké nádraží, prosím." Byl to začátek jeho dobrodružství, cesty do neznámého světa, který ho čekal na druhé straně oceánu.

Kapitola 1 skončila, ale začíná nová kapitola v životě Jima Thompsona, plná neznámého a vzrušení. Jeho příběh teprve začíná, a s ním i všechny dobrodružství, která ho čekají na cestě do Evropy.

NeviditelnýKde žijí příběhy. Začni objevovat