1.

23 2 4
                                    


*Emily*

Vycházím do školy, jako každý den, až na to že dneska se něco změní. Možná. Člověk s naší třídní nikdy neví, už měsíc nám vyhrožuje že nás přesadí a pořád nic. Tak uvidíme.
Jmenuju Emily je mi 15 a chodím do deváté třídy. Jsem celkem malá mám hnědé oči, krátké černé vlasy, snědou pleť a nesnáším představování se.
   Vyjdu na ulici a rozhlédnu se. Vidím Petra jak jde do školy chodí k nám do třídy teprve dva měsíce, nastoupil k nám až od devítky, ale rychle zapadl. Už se dokonce začal líbit Vanese mojí kamarádce, ale to je jiný příběh.

Dojdu do třídy a sednu si vedle Vanesi.
„Zdravím dámy” pozdravím je.
„Čau!”odpoví mi. Nakloním se od aktovky a vytáhnu si věci.
„Hej Vanes dneska jsem celou cestu šla za tvým Peťou” utahuju si z ní. „Není to můj Peťa” ohrazuje se Vanes. „Ale prosimtě” jdu si za svým. „Neboj Vanes já si myslím, že tě za ním učitelka přesadí a ty budeš v sedmým nebi” usměje se Nora. Trochu se zarazím. O čem to mluví. Podívám se na ni s tázavým pohledem, ona na mě jenom mrkne. Tak teď se bojím.
„Crrrrrrrrr” přeruší nás zvonění a učitelka už vchází do dveří, to před nima čekala až zazvoní nebo přiletěla na koštěti. Podívám se na ni a vidím že nese nějaký papír a dojde mi to, nový zasedací pořádek. Jenom doufám že mě posadí za někým normálním. Učitelka začne říkat kdo si ma kam sednout. Podívám se po holkách Noře, Ole, Vanes i mě je jasný že nezůstaneme spolu.
   Vanes posadila za Petrem a já viděla na Nořině obličeji spokojený úsměv. „Noro co jsi udělala?” zeptala se Ola po tom co Vanesa odešla přesunout si věci. „Vůbec nic” zamumlala Nora. „To ti tak budeme věřit jak jsi věděla, že je učitelka posadí k sobě ” dorážím na ni. „Noo, možná jsem učitelce napsala, jestli by je k sobě mohla posadit.” přizná se Nora. Zadívám se na Vanesu s Petrem. No tak uvidíme.
   „Tak Emily si půjde sednout dozadu za Danem.” zaslechnu učitelku. Sedím s Danielem, super, někdy je v pohodě, ale někdy zase úplně mimo Má ve třídě dvojče Alexe, když jsem s nimi začala chodit do třídy nemohla jsem je rozeznat, ale teď už to jde Daniel je vyšší a má lepší vlasy. Najdu ho pohledem dívá se na mě, ale nedokážu říct co si myslí. Usměje se na mě, protočím oči. To bude  zajímavý.
   Začnu si sbírat věci a v tom slyším učitelku „A Nora bude sedět s Jakubem.” Nora vyděšeně zvedne hlavu „To snad ne já sedím s houbou!?” otočí se na mě. Říkáme mu houba protože tak prostě vypadá. „Už to tak vypadá.” odpovím se smíchem „No to ne, to ne, ani náhodou já nebudu sedět s houbou, za tím mě nemohla posadit ne ne ne!”vyšiluje Nora.


*Daniel*

Učitelka nás přesadila. Sedím s Emily, to není špatný můžu od ní opisovat a taky je dost hezká. Najdu ji očima a usměju se na ni. Hodí na mě oči v sloup, ale ona změní názor.

Po škole jdu s bráchou, Oliverem a Rudou na hřiště zahrát basket. „Co si myslíte o tom novým zasedacím pořádku? Já bych řekl že nejlepší to má Dan, sedí s Emily, ta ho nechá opisovat, já sedím s Tadeášem od toho se nedá opisovat, ten bude spíš opisovat ode mě.” ozve se Oliver. "Ale zase nebude mít s kým se bavit.” zapojí se Ruda. „Proč bych se s ní nemohl bavit?” zeptá se zaraženě Dan. „A myslíš že ona se s tebou bude chtít bavit?” zasměje se Oliver. „Ale jo, já se s ní chci bavit.” jde si za svým Daniel. „Proč se s ní vůbec chceš bavit?” zamyslí se Alex. „Jako je celkem hezká holka.” naznačil Dan. ”Počkej ty chceš Emily?!„ zvedl obočí Oliver. „Viděl jsi její prdel? Jasně že jo” zasmál se Dan.

Zrádce Kde žijí příběhy. Začni objevovat