DÜŞMAN

41 5 1
                                    

TURAN HÜSEYİNOĞLU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TURAN HÜSEYİNOĞLU

                                                                         ... 

Biri ya gerçekten bizimle dalga geçiyor ya da  yardım etmeye ?

Hazırlanıp hemen  Albayın odasının önüne geldim içeri girip ne diyecektim ki ? AHSEN 'İN  ölümü biz kadar onu da etkilemişti . Aslı ve Şahin 'in yüzüne bakamıyordu bakmak zorunda olduğunda da ya kısa süreli bakmaya ya da gözlerini yüzüne  değdirmemeye çalışıyordu .

Kapıyı çalıp içeri gireceğim sırada kendi çıktı zaten . Hemen hazır ola geçtim "Asena Zeynep Türkoğlu / Adıyaman emret komutanım "

"Şimdi değil Zeynep " dedi ve aceleyle çıktı ben de arkasından bakakaldım 

Odama geldiğim de telefonum çaldı ben daha bakmadan kapandı  bakmaya gittiğimde birden fazla arama yapıldığını gördüm bilmediğim bir numara olduğu için Ece ' ye  odama gelmesi için mesaj attım.

10-15 dakika sonra Ece geldi.

" Ece korkmaz / Hatay  emret komutanım "

" Ya şu numarayı bir araştırsana sabahtan beri arayıp duruyor bir bak nedir ne değildir " 

" Emredersiniz " numarayı bir kağıda yazıp verdim.

Zaman geçmek bilmiyordu hava kararıp gece yarısı olmasına rağmen hala burdaydım ne yaparsam yapayım numara meselesini aklımdan çıkaramıyordum.

Ece odadan çıktıktan sonra telefon 3-4 defa daha çaldı ama açıp açmama konusunda emin olamadım derken içeri Ece girdi.

" komutanım numara İstanbul ' da bir hastaneye ait kontrol  ettik temiz  

" Anlaşıldı sen çıkabilirsin  " baş selamı verip çıktı .

Hastane mi beni niye bir hastane arasın ki hadi diyelim aradı niye  Ankara ' da ki  değil de   İstanbul ' da ki  ?

Sorular kafamı kurcalarken masamın üzerindeki fotoğraf gözüme ilişti bizim tim .

GÖKTÜRK  =  KAPKARA GÖZLÜ AÇIK TENLİ UZUN BOYLU VE  YAKIŞIKLI 

TURAN = BİR YANAĞINDA YÜREĞİ GİBİ KOCAMAN GAMZESİ VAR 

ONUR = KIVIRCIK SAÇLARI VE  YERİ GELDİĞİNDE  DÜŞMANINA BİLE MERHAMET EDEN KOCAMAN YÜREK VAR

ECE = SİMSİYAH SAÇLARI VAR BİR DE ÇOK ZAYIF  O YÜZDEN KİLOSU HEP TİMİN EĞLENCE KAYNAĞI OLUYOR  

ASLI = HIRSLI OMUZUNDA BİTEN HAFİF SARIMSI VE DALGALI SAÇLERI VAR 

ŞAHİN = KARA KAŞLI KARA GÖZLÜ BİR TÜRK YİĞİDİ ATTIĞINI VURUR UÇSAN DA KAÇSAN DA ONUN ELİNDEN KURTULAMAZSIN 

MURAT = YÜRÜYEN ZEKA  EN ÖNEMLİ GÖREVLERDE AKIL HOCAM OLUR KENDİSİ SAF VE MASUM SEVDİKLERİNİN SAÇININ TELİNE DÜNYAYI DEĞİŞMEZ 

ERDEM =  ONU ANLATAN ŞEY SADAKAT CESUR YÜREĞİ VATAN AŞKI İLE YANANLARDAN ÖLÜMÜ ÖLDÜRENLERDEN O

UĞUR = EN GENCİMİZ RENKLİ GÖZLÜ AKILCI DUYGULARI APTALIK OLARAK ZAYIFLIK OLARAK GÖRENLERDEN 

TAN = GÖRÜNÜŞÜ İLE BİR OBA BEYİNİ ANDIRIYOR ÇEKİK GÖZLERİ DE ONA EŞLİK EDİYOR 

Bu üniformayı ilk giydiğim ilk yemin ettiğim zaman geldi aklıma simsiyah  JÖAK üniforması benim gözbebeğim ana - babamın daha doğmamış evladımın canından bile daha değerli.

BABAM BİLE OLSA KARŞIMDAKİ . ÖNCE VATAN SONRA VATAN ! 

KİTABA OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN .

DİLHUN   ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin