"Diplomiranje je danas!!! Ko bi ikada pomislio da ću biti ovdje? Ipak odrasla sam sa Majkom. Ako sam pregurala to, mogu pregurati sve! Pa, zajebi negativce!" -uzbuđenim glasom male djevojčice vrištala je Ava, ali u svojoj glavi. Ipak, doživjela je dan svog diplomiranja. Bila je ponosna jer je konačno uradila nešto za sebe. Ali samo za sebe.
...
"Što sata znači biti maturant? Vodi u... život odraslih, stvarni svijet?"- bila je prva pomisao u Avinoj glavi ovog jutra, dok se pakovala. Bilo je vrijeme za napuštanje studentskoj doma.
Dok je Ava na tenane pakovala svaku sitnicu iz svoje sobe, na vrata je provirila čupava glava njene cimerice i protivnika, Gie.
"Ne mogu vjerovati da nas tjeraju na isljevanje isti dan kada smo dobili diplome."-potišteno je rekla Ava, spuštajući bijelog medu u jednu od milion kartonskih kutija koje su bile svuda po sobi.
"Paaa, ja se baš i ne žalim."-reče Gia bacajući se na krevet -"Jedva čekam otići odavdje!"
Paaa, meni je drago što ću se riješiti tebe Gia. Ovo mjesto i nije tako loše. Pomisli Ava tražeći selotejp da zatvori preostale kutije.
"Spremna sam započeti moj novi posao i ostaviti svo ovo sranje iza sebe. Imam baš mnogo opcija, za razliku od nekih." Kao i obično Gia se hvalila svojim patetičnim poslovima.
"Imam i ja opcije, Gia. Ali za razliku od tebe, nemam potrebu da planiram svaki sekund svog života. Trebaš probati ponekad. Oslobađajuće je."- rekla je Ava zatvarajući posljednu kutiju. Dok se smijala sebi u bradu, već unaprijed znajući Gine sljedeće riječi i već ih je ponavaljala za njom, u svojoj glavi naravno.
"To zvuči kao izgovor koji dolazi od nekoga ko nema izglede i samo je ljubomoran." Samodopadno je rekla Gia, vrteći pramen svoje crne, kao i obično rasčupane kose.
Gia je inače veoma atraktivna djevojka. Kada bi hodala njihala bi kukovima, zavodljivo. Uvijek noseći suknjicu tri prsta iznad koljena i bijelu košulju. Štikle su birane u zavisnosti od raspoloženja tog dana. Ipak, gazila je po mnogima. Sve na njoj je bilo markirano. Bila je klasično tatino derište, koje je dobijalo sve što poželi.
Djevojke su se prepirale nekoliko minuta dok Ava nije bacila bombu svojim pitanjem. "Planiraš li spavanjem napraviti put do vrha, Gia?" što je Giu izbacilo iz takta. Još više je nervirao osmijeh na Avinom licu. Ali prije nego je uspijela reći bilo šta, što bi bar malo umanjilo njenu ljutnju i psihički povrijedilo Avu začulo je kucanje na vratima.
Gia je otvorila vrata. Ispred je bila straija žena, kratke smeđe kose i otmjeno odjevena. Iako na pristojnoj udaljenosti, Gia je mogla osjetiti smrad cigareta i vodke.
"Mama! Šta ti radiš ovdje?"-iznenađeno je povikala Ava ispuštajući kutiju iz ruku. Kutija je lupila od pod i sav njen sadržaj se rasuo.
"Došla sam proslaviti, očigledno!"- rekla je Sara, Avina majka dok je mahala šampanjcem u ruci. Ramenom je gurnula Giu, koja se pomjerila par koraka od vrata i prstima uhvatila svoj nos. Ali Sara nije obraćala pažnju na to. Prošla je pored nje i bacila se u Avin zagrljaj.
Ava se pomjerila korak unazad "Bože, kako smrdiš. Koliko si popila? Zar nisi rekla da ćeš prestati?" Ljutito je vikala Ava, na što je Sara samo slegnula ramenima i potegnula gutljaj iz boce šampanjca. "Šta želis, majko? I kako uopšte znaš da je moja matura danas?".
"Zar si mislila da neću doći vidjeti svoju kćerku na ovakav specijalan dan?"-sad već malo rastuženo je upitala Sara, dirajući crni pramen Avine kose. "A i trebam malo novca."
YOU ARE READING
Zabranjena Afera
RomanceNakon odrastanja sa nasilnom majkom, Ava prkosi izgledom i diplomom na cijenjenom Pembroke univerzitetu. Nakon što joj sudbina dodijeli mjesto guvernante sa zgodnim Aleksandrom, stupa u ulogu koja će im zauvijek promijeniti živote.