1 част

35 3 2
                                    

Някога имало красиво момиче,което било лъчезарно и готова на всичко да помогне.Тя била млада,с дълги руси коси и прекрасна усмивка.Живеела в дворец със златни завеси изплетени от копринени нижки.
Но в лявото крило на двореца била част,в която никой не пристъпвал.Било напаравено изцяло от мрамор.Из двореца се разказвали легенди,че там живеел зловещ мъж ,който бил болен и стар .Но и той някога бил цар прокълнат от вещица която обичал.Била млада любов,но тя предпочела злите сили пред своя любим.Той наредил на войниците си да намерят вещицата и да отсекът главата й.Но когато я хванали,тя прокълнала царя никога повече да не бъде обичан и да се превърне в грозен гърбав трол.
Но момичето винаги изпитвала любопитство към тази тъмна част на двореца.
Веднъж,докато било нощ, решила да се измъкне тайно и да надникне кой е вътре.Щом отишла и почукала на вратата към крилото. Чула кашлица а после зловещ глас:
-Кой смее да ме безпокои!
Момичето се стреснало ,но това не я спирало да отвори вратата и да надникне.
-Извинете,сър!Аз дойдох да Ви видя!
Тогава се чули стъпки и изведнъж вратата се отворила.От нея се показал нисък космат и гърбав мъж със скъсани дрехи.
-Какво ще желаеш?-питал мъжът.
-Добър вечер!Аз съм Анна.Вие как се казвате?
-Не те интересува!-той тряснал грубо вратата и изкрещял:
-Махай се!Да те няма!
Анна с насълзени очи се върнала обратно в стаята си.
На следващият ден,когато станала,тя забелязала книга до леглото й в която била описана интересната легенда за мъжът в замъка.Затова тя се върнала към лявото крило,за да поговори с него.Когато отшла там,тя видяла,че вратата била открехната.Това я доведе до идеята,че той е оставил книгата.Тя влязла и вътре видяла скъсани картини и стени и вътре имяло птича клетка с един гълъб ,който се мъчел.Тя решила да го пусне,за да живее.Но точно когато открехнала врата и птицата се провряла през дупката на един прозорец се чул гръм,който убил невинната птица.Тогава се чул трясък на врата.Всичко станало тъмно и не можела да види нищо. Тя започнала да усеща как чифт ръце хващат нейните и се чула лека музика.Ръцете започнали да я водят нанякъде,но тя не успяла да разбере къде.Изведнъж те спряли и лампата се светнала.Момичето се разпищяло.На прага и стоял тролът.Тя толкова се изплашила,че избягала.Но се чувствала виновна , че е наранил чувствата му.Затова накарала стражите да го вземат от стаята му,да го пременят и да го заведат в градината,където го чакала Анна.Той бил готов да отиде и да се опознаят.Но тогава ,точно на входа на градината,той се спънал и устните им се допряли.И така проклятието се развалило и той върнал предишният си образ.Анна се влюбила в него и така след 1 месец се венчали.Но проблемът бил такъв,че вещицата го била наблюдавала всяка една секунда.И точно когато той пристъпил,за да целуне жена си и да каже "да",огнена стрела пронизала сърцето му.Стрелата била от поданник на старат злодейка.И така,царят поне успял да намери истинската си любов.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

КлеткатаWhere stories live. Discover now