Show proběhli docela v pohodě, začlo mě znát víc lidí a přibilo mi pár sledujících na Instagramu.
Zrovna jsme na cestě do Prahy a já ve tři hodiny mám být u doktora, nebudu lhát jsem nervózní a trochu se bojím, že vážně budu těhotná.
„Kotě neboj se , já tě ochráním" pronese a pohladí mě po stehně.
„Ale co když vá-" „Ani na to nemysli jasný? Zvládneme to spolu" pronese a usměje se na mě.
„Péťo?"
„Copak?"
„Miluju tě ale bojím se že si najdeš jinou"
„Prcku to že si mladší ještě neznamená že si najdu jinou, jsi jiná než ostatní holky a nenecháš si všechno líbit a si takovej můj malej ďábel a už jenom když sem s tebou se mi zdá svět víc barevný" pronese s úsměvem když zastavíme na semaforu.
Hladí mě po stehně, trochu mě to vzrušilo jak o mě mluvil a dost mě to uklidnilo.
„Miluju tě" pronesu a políbím ho na rty, polibek ní oplatí o trochu víc vášnivě než já a rázem se začneme líbat.
Dostane nás od sebe až troubení aut okolo nás, usměju se do polibku a odtáhnu se. Aby se nezbláznili ,copak nedělali horší věci?
Rozjedeme se a já se nepřestávam usmívat.V čekárně bylo celkem rušno, dvě paní s bříšky si povídali o tom jak se těší na to malé. Hádám tak 4-5 měsíc těhotenství.
Nervózně si rovnám černou sukni a Petr sedí vedle mě.
„Vy jste otec slečny?" Zeptá se na nás strašní paní, která sedí naproti nám.
Petr se jenom zasměje „Né jsem její přítel" odpoví a já se začnu červenat, netřeba dodávat že se na nás koukají ty dvě paní a ještě jedna slečna.
„No a kolik vám je? Vypadáte jako pedofil" zasměje se paní a zkoumaným pohledem si nás prohlédne.
„Co vás to zajímá a kolik je vám? Vypadáte na padesát a pokud máte manžela tak ani nechci vědět kolik máte děcek"
„Taková drzost, vypadáte jak kriminálník, chudák holka"
„Paní můžete se trochu uklidnit můj přítel není žádný kriminálník , jedinej kdo tu má problém jste vy ,on je tu pro mě a miluje mě a do toho jak to mezi sebou máme je vám s prominutím úplný hovno" vložím se do toho zase já a paní protočí oči.
„Spratci nevychovaní" pronese a naštvaně odejde.
Petr se jenom zasměje a políbí mě do vlasů.
„Tak prej sem tvůj Daddy" zašeptá mi do ucha a mě naskočí husí kůže.
„Ty seš blbej já ti říkala že to je blbý nápad" pronesu tiše a on se opět začne smát.
„Promiňte že vás ruším ale nedalo se přeslechnout vaší lehce vyostřené konverzace" odmlčí se nachvilku paní která si ještě před chvílí povídala o miminku.
„Jenom vám chci říct že jste spolu roztomilý, je hezké jak se o slečnu staráte... To co vám řekla není pravda , když jsem byla ve vašem věku měla jsem už jedno dítě a nikomu to nevadilo" řekne a usměje se na nás.
Ještě chvilku si povídáme než na nás přijde řada.
Vejdu do místnosti a pozdravím sestřičku a doktora.,,Tak se mi tu posaďte, předpokládám,že sex už proběhl." řekl doktor a usmál se na nás. Přikývnu a pri tom zrudnu. Dala jsem sestřičce všechny potrebné dokumenty,Petr mě celou dobu držel za ruku.,,Tak se mi tu položte na lehátko a sundejte si triko a trošku sukni." řekl doktor a ukázal na lehátko vedle něj. Udělala jsem to a začala být hodně nervózní.
„Teď to trochu zastudí" pronese a hned na to ucítím chladivý krém.
Chvílku je ticho a já roztřesenou ruku natáhnu k Petrovi.
Lechce mi jí stiskne a usměje se na mě.
„Mám pro vás špatné zprávy" pronese doktor a podívá se na nás, napřed na Petra a pak na mě.
„Nejste těhotná alespoň tady na přístroji nic nevidím,podle zprávy žádné příznaky nemáte a plod také nevidím" řekne a já jenom kývnu na souhlas.
„Dobře,děkujeme" pronese Petr do ticha a já si začnu utírat břicho.Jakmile máme hotovo a vše vyřízeno s doktorem, rozloučíme se a vydáme se pryč.
„Tak to je dobrý ne?" Zeptá se a já se usměju „Jo to je" odpovím a otevřu dveře od auta, sotva se připoutám on už si mě otočí směrem k sobě.
„Prcku na děti máme ještě dost času, nemusíš být smutná " pohladí mě po tváři a následně políbí na rty.
„Dobře ale teď jedeme protože umírám hlady " pronesu a začnu se smát
„Okey daddy ti koupí něco dobrého" pronese ironicky a začne se smát.
To je idiot teď mě s tím nenechá na pokoji.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanfictionCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻