Ben kayra, kayra Asel. İkiside emekli olan Sena ve Fuat'ın kızıyım birde kız kardeşim karen Akel var, yani ikizim. Ne kadar anlaşamasakta hayattaki tek arkadaşım. İkimizde farklı yollar seçtik farklı insanlarız ama aynı kanı taşıyoruz nihayetinde... annemiz bizi aynı şeyleri sevmemiz ve aile mesleğimizi devam ettirmemiz için hep zorlamıştır fakat biz farklı renklerdik farklı mevsimlerdik ne kadar anlatamasakta. Ben aile mesleğimizi seçtim yaşadığımız yerin iyi otellerinden birinde genel müdürlük yapıyorum. Karen benim gibi değil o iki tarafında gönlü olsuncu kızlardan olmadı hiç. Çocukkende kavga ederdi çoğunlukla. Ben o tarz konularda hep çekingen kalırdım. Kendimi savunamadığım konularda devreye girerdi. Şimdi eskisi gibi olmasakta ben onun için o da benim için hep değerli kalacak.
Karen yüzbaşı. Annem bunu duyduğunda fazlaca tepki göstermişti. Neden bilmiyorum. (Hayır yani sen yüzbaşı değilsin bırak kız istediği yerde çalışsın)
Bana kalırsa aile, meslek seçme yönünde hiç rol oynamamalı sonuç olarak çocuklarının seçtiği meslek onlarla devam edecek ve hayatları buna göre bir düzen içerisine girecek. İnsanın sevmediği mesleği yapması kadar kötü bir şey olmasa gerek. Hayatının büyük kısmını kaplıyor saatlerini yıllarını feda ediyorsun. Hayatını kazanmak için artı olarak yaptığın işten keyif almadığında da çekilmez bir çileye dönüşür. Ben çok emin değilim mesleğimi sevip sevmemek konusunda... ailemin Karen'e olan büyük tepkilerinden sonra kendi bölümümü seçemedim aslında daha sanata yönelik şeylerden hoşlanırdım ve planlarımın arasında bir oteli işletmek asla olmadı. Artık bir önemi yok sanırım. Zaten yeni bir meslek için de risk alacak değildim. 26 yaşındaydım artık hala geç değil ama yeniliklere fazla açık değilim sanırım.(aynen sanırım) yinede düşünmüyor değilim. Böyle emeksiz geliyordu. O kadar okul oku sonra babanın yerine devam et. Bu yüzden karenle daha çok gurur duyuyorum kıskanmıyor değilim tabi ama yüzbaşı da olmak istemezdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Yollar//Aile
General FictionAynı hayat, aynı aile peki neden farklı yaşanmışlıklar, farklı düşünceler...