Elbette hepimiz mutlu olmayı isteriz. Peki, mutlu olmak nedir?
Mutluluk, sahip olduklarının kıymetini bilmek ve her şeyin en fazlasını istememe yeteneğidir. Elimizde ne varsa onunla yetinebilmek ve onlara teşekkür edebilmektir. Başka bir deyişle;mutluluk, anı yaşayabilmektir.
Mutsuz olmak için bahaneler üretme artık çünkü onlar hiçbir şeyi değiştirmeyecekler.
Örneğin,dünyadaki en mutlu ve başarılı insanlara bak;hiçbiri ayrıcalıklı bir geçmişten gelmedi. Çoğu yaşadığı hayatı elde etmek için zorluklarla karşılaştı ve sonuca ulaşmayan her şeye inat çabalamaya devam etti. Pes etmedi. Çünkü zorlukların olmadığı yollar mutluluğa götürmez insanı.
Hayatımız boyunca karşılaştığımız her zorluk ve problem, üstesinden gelmeyi denediğimiz, yüzleşebildiğimiz ve pes etmediğimiz sürece bize güzellikler sunacak.
Pes etme ve zorluklarla yüzleş. Başarmayı dene. Bu süreçte başarısızlığını isteyen insanlarda olacak, unutma. Gözlerini ve kulaklarını kapat onlara. Gerçeği yansıtmayan cümlelerin karşısında ümitsizliğe kapılmadan devam et yoluna.
Senin hayatında yalnızca sen sorumlusun.
Unutma...
Beklediklerimiz beni beklemediği
bir hayatta hâlâ beklemeye devam
ediyorum. Beklemeknenim en güzel
alışkanlığım, bekliyorum.
Çünkü hayal edebileceğim kadar
yakın olan, gerçekleşmeyecek kadar
uzak değildir biliyorum...~İBRAHİM ÇOBAN~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümseyebilmek
ChickLitibrahim ÇOBAN ın Gülümseyebilmek adlı kitabından en çok gülümseten bölümleri. ~Ben buraya senin yaralarını sarmaya geldim yarasını sevdiğim~