"Mimo, że cię nie szukałem ciągle miałem nadzieję, że się pojawisz. Każdego ranka miałem w głowie, może to ten dzień, a Każdego wieczora myślałem, że jutro będzie ten dzień. Nie chciałem szukać, wiedziałem, że mogę się bardzo rozczarować. Wolałem postawić wszystko na los.
Kiedyś się zastanawiałem, dlaczego czerwone nici się pojawiają, gdy bratniej duszy nie ma blisko swojej osoby. Ale teraz, chyba już to rozumiem. Gdy jesteśmy sami, bez najważniej dla nas osoby, ta nitka będzie nam przypominać, że ona gdzieś jest. Nie jesteśmy sami, bo ona do nas dotrze prędzej czy później. A gdy przeznaczona nam osoba, jest obok nas to nie musimy jej widzieć. Świadomość, że ta bratnia dusza istnieje i bez nas u boku, nie jest kompletna, nie jest nam potrzebna. Ona jest przy nas i nic innego się nie liczy."
"Ja tam cię szukałem. Wiedziałem, że mimo, że Cię nigdy nie widziałem, będę cię kochać.
Po to istnieje bratnia dusza. Aby kochać ją bezwarunkowo, bez względu na jej wady. Wierzę, że one nie są dawane nam tak po prostu, tylko są przez kogoś lub coś przydzielane tak, aby ta druga osoba nas dopełniała.
Chciałem ją mieć jak najszybciej przy sobie, dlatego szukałem. Starałem się jak najbardziej skrócić dystans pomiędzy nami. Lecz prawie zawsze, jak byłem blisko ciebie i nie widziałem naszej nici, to gubiłem moją poszlakę. Ale raz mi się poszczęściło i cię znalazłem."
"Miałeś szczęście, że poszedłem na spacer, gdzie było mało ludzi"
"Tak tak, ja zawsze mam szczęście. Pamiętam, że tym razem miałem coś do zrobienia, w miasteczku obok, ale to bez znaczenia. Zobaczyłem, że nie widzę czerwonej nici. I przystanąłem. Chciałem sobie przypomnieć, gdzie ją ostatnio widziałem. Nawet nie zdążyłem się porządnie zastanowić! Pojawiła się ona z powrotem, nie była wyrazista więc wiedziałem, że musisz być stosunkowo blisko mnie. Zacząłem wypatrywać jej końca. Gdy go zobaczyłem to wiedziałem, że będę z tobą do końca życia."
"I widzisz? Mój sposób się sprawdził. Znalazłeś mnie w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Dlatego czekałem, bo wiedziałem, że kiedyś mnie znajdziesz."
CZYTASZ
Hualian ~ OneShots
RomansaHualian one shots Nic dodać, nic ująć :) Nawet jak jedno opowiadanie ci się nie podoba, nie odchodź od razu! Przeczytaj następne, bo może ci się spodobać. Nie wszystko, każdemu podpasuje, więc nie skreślaj mnie od razu!