Medya:Asu'nun giydiği kıyafetler
"Asu! Hadi kızım yola çıkmamız lazım. "
Tamı tamına 25 dakikadır aynı sözler tekrarlanıyordu.Babam Abim ve ben *Akrabalarımızı* ziyarete gidecekmişiz.Bir süre sonra tamamen hazır olduğuma karar verip eksiğimin de olmadığını gördükten sonra merdivenlerden inmeye başladım.
Abim beni süzdü süzdü ve "çok güzel olmuşsun mavim" Adım Mavi değil gözlerim gri ve mavi karışımı olduğu için abim bana hep öyle seslenir.
Abime gülümseyip valizleri arabaya yerleştirip yola çıktık. Önümüzde 16 saatlik bir yol vardı.Gitmek istemiyordum. Orda o vardı çünkü.
Çok sevdiğim bir söz vardır bilir misiniz "Birilerini okyanuslar ötesinden kavuşturan bu dünyanın kini, iki sokak arası olan bize miydi? "
Beni hiç farketmemişti hep uzaktan izlerdim onu. Gülünce gözlerinin kenarlarının kırışması, dudağının yanlarında da kırışıklıklar oluyordu gülerken.
İlk gördüğümde çok şaşırmıştım daha önceden kimsede görmemiştim böyle birşeyi.
Boyu çok uzundu.Onun yanından geçerken kafamı çok fazla kaldırmam gerekiyor. Uzaktan uzaktan izler severdim onu.
Çok yakın bir arkadaş grubum vardı. 5 kişiydik. Herkes herkesi kollar severdi grupta.
Batın, Aysu, Mert,Halil.
En yakın olduğum kişi Mertti.Mert'in kız arkadaşı vardı. Birgün dc oynarken kız bana iftira attı. Mertte bu iftiraya inanıp ona benim onu sevdiğimi söyledi.
Çok utandım. Çünkü artık beni tanıyordu yanından geçsem bile rahatsız olacaktı belkide. Uzaktan izleyemeyecektim onu. Tek o bilseydi eğer belki bir şekilde çözebilirdik. Ama bu dedikodu tüm mahalleye yayıldı. Herkes bana nefret ve tiksinti ile bakıyordu.Nedeni ise onun bu mahallede çok sevilmemesiydi.
Sağcı Solcu muhabbetinden dolayı sürekli bir sorun çıkardı.Kızgınken boynundaki atar damar belirginleşiyor ve mükemmel gözüküyordu.Bembeyaz teni ince uzun elleri kumral saçları vardı.
2 Aydır gitmiyorduk. O olaydan sonra abime olanları anlatmıştım. Anlayışla karşılamıştı İzmir'e dönmek istediğimi söylediğimde herşeyi yok sayarak yola çıkmkştık.
Şimdi gitme sebebimiz Akrabalarımızdan biri sakatlanmış. Ona geçmiş olsuna gitmemiz gerekiyormuş. İstemesemde gitmek zorundaydım.
Ben bunları düşünürken araba benzin istasyonunda durmuştu. Çok acıkmıştım aşağı inip bir sandviç ve sıcak çikolata almıştım. Yemekleri yedikten sonra ağır dozlu uyku ilacı içecektim.Yolda midem aşırı derecede bulandığı için kendime ve abimlere eziyet çektirmemek adına içmem gerekiyordu.
Uyku ilacını içtikten sonra Rize'ye 2 saat kalmışken uyanıyordum. Yemeklerimi bitirip arabaya geçtim abim de sürücü koltuğuna geçince kulaklığımdan şarkı açıp ilacı içtim 5 dakika sonra uykuya dalarken kulağımda şu sözler vardı
I hate to see you with someone new
I will curse him and you
Don't look back, now you're dead and done(Seni yeni biriyle görmekten nefret ediyorum
Onu ve sani lanetleyeceğim
Arkana bakma, şimdi öldün ve bittin)
💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unreachable
ChickLit"Birilerini okyanuslar ötesinden kavuşturan bu dünyanın kini, iki sokak arası olan bize miydi? "