Reggel 7kor felkeltem és láttam hogy a többiek meg alszanak így őket nem akartam felébreszteni ezért lementem a konyhába hogy szerezzek valamit inni( a víz nem volt jó na). Leszaladtam a lépcsőn de az egyik papucsom(kell a papucs mert hideg a csempe) bele akadt az egyik lépcsőnfokba és akkorát zakóztam hogy rögtön tiszta lila lett a lábam és egy ponton meg vérzett is, plussz a fejem is fájt mert azt is bevertem es ahogy hozzá nyúltam az is vérzett de szerencsére annyira nem verzett mint a lábam....kellett nekik a lépcsőhőz kemény fal(ÍRÓI SZERK- TI HOGY ÍRNÁTOK AZT HOGY KEMÉNY A FAL VAGY MITTOM ÉN ESETLEG TÉGLÁS? VAGY HOGY? REMELÉM ÉRTITEK MIRE GONDOLOK🙃) ..na de jó. Pont iskola előtt verem be magam...Márk aki a leghamarabb lejött( általában ő korán kel) és utanna Balázs szaladt le a lépcsőn hozzám...Aha szóval ők már fent vannak...
-Reni! Jól vagy?-jött oda Márk
-Hát nem nagyon mert több helyen lila lett a lábam plussz itt vérzik is-mutattam a sípcsontomnál lévő sebre amiből na jó nem ömlött azt nem mondhatom hanem csak folyt belőle a vér- és egy kicsit a fejem is vérzik de szerintem- nyúltam a fejemhez- már jó. Csak fáj. Márk megnézte a fejem és megállapìtotta hogy véres lett a hajam. Hehe ez vicces meg ha fáj is.
- Már nem vérzik csak van egy kis seb. Na jó de hogy történt?
-Hát úgy hogy ahogy szaladtam le a lépcsőn bele akadt a papucsom az egyik lépcsőfokba és elestem.
-Juj, velem is volt mar ilyen na -kezdte Balázs-gyere-fogta meg a kezem és Márkkal együtt felsegítettek. Alig bírtam ráállni de végül sikerült és mozgott is( hurrá nem tört el!) és a nappaliban leültettek, hoztak nekem egy kis vizet plussz valami fertőtelnítő izét ami rettenetesen mart és még Betadint locsoltak( szó szerint) a lábamra és tettek rá egy sebtapaszt és a lila részeimre meg vizes borogatást.
-Jobb már?-kérdezte Márk
-Aha-nyúltam a lábamon lévő vizes részhez, mire felszisszentem-Áá nagyon fáj.
-Hát azt gondolom. Balázs szólsz Gabinak?
-Aha-majd Balázs elsétált a Gabiék szobájához. Nem kellett volna felébreszteni őket..mert már jobb lett egy kicsit. Ez csak egy kis esés.. Kb fél percen belül Gabi fénysebeséggel( szó szerint) szaladt a nappaliba és ellátta a sebeim (ilyenkor jó ha van a családban egy orvos). Végül Alex és Ancsa jöttek le a lépcsőn na jó inkább szaladtak mert hallottak valami puffanást( az én voltam hihi...) de (ők legalább nem estek el) ezért vagy 3perce azon gondolkoznak hogy mit volt ez....
-Jól vagy hugi?-kérdezte Alex
-Aha már jobb de itt nagyon fáj-mutattam egy pontra a bokámnál ahol nagyon lila lett.
-Na jó szerintem nincsen eltörve-mondta Gabi. De jóóó nem kell gipszel kezdenem a gimit haladás( a 8. osztályt gipszel kezdtem mert eltörtem a kezem khmm...véletlen folytán ja "véletlenül")- és szerintem orvosért sem kiált úgyhogy még egy kicsit borogatjuk meg feltőtlenítjük plussz lehet egy megrándult a bokád ahogyan ráestél ezert egy darabig ne nagyon sportolj, nehogy eless megint. Oké?
-Rendben és bocsánat-mondtam mert elvégre én keltettem fel a többieket.
-Ugyan ez legyen a legkevesebb a lényeg hogy nem tört el vagy nem lett komolyabb baj-majd adott egy puszit a fejemre és vissza ment a szobájukba( gondolom aludni). .szegényt már reggel negyed 8kor zaklatják...vagyis hogy én de ez most mellékes.
-Szerintem én itt maradok-szólaltam meg- menjetek vissza aludni, nem akartam felkelteni senkit-mondtam majd a bátyám( 3 is van szoval pontosítok Márk)nyomott egy puszit a fejemre és felmentek. Őket követte Ancsa is de Alex maradt velem
-Menj te is, még korán van-mondtam de Alex nem mozdult.
-Nem, nem hagylak itt egyedül-mondta( ez rendes vagyis tőle bár a húga vagyok szóval ez alap de néha egy állat....meg kellene nézni hogy hogy eszik🙃)majd bekapcsolta a Tv-t és valami hülye sorozatot kapcsolt be amit én elég látványosan nem értettem......na jó de én tényleg nem értem! És ezen "vitáztunk" na jó ez nem nevezhető vitának csak annyiból állt hogy megmondtam neki hogy kapcsolja tovább ezt a hülye sorozatot ő meg nem akarta ezért próbáltam elszedni a távirányítót de ezt nem engedte úgyhogy néztem tovább......majd megkértem Alexet hogy csináljon egy kis popcornt( tudom reggeli előtt nem eszünk ilyet de egyszer bele fér nem?) így kihasználva a helyzetet hogy tovább kapcsoljam de nem, nem hagyta itt a távirányítót.....a csudába. Vagy bevetem a bociszemeket. Neeem az Alexen soha sem fog ki.....majd kitalálok valamit.
-Na tessék-nyomott a kezembe egy tál popcornt.
-Köszi-mondtam-légyszi kapcsoljuk tovább, ezt már unooooooommmm.
-Hát jó-ezazzzz bele ment- akkor nézzünk focit.
-He? Már reggel 8kor fociznak? Ezek soha sem alszanak?-haborodtam fel. Na de ne már......rúgdossák azt a labdát éjjel-nappal.
-Neeem nem most fociznak ez a múlt heti meccs.
-Ja
-Akkor mit akarsz nézni?
-Nézd meg megy e valami jó film.
-Oké. Ez jó? -kérdezte és a Tv-hez mutatott ahol bevillant a Marley és én(IRÓ SZERK- ÉN SOHA SEM LÁTTAM EZT A FILMET DE AZ IGAZI SZJG-BEN IS VAN EMLÍTVE EZ A FILM ÚGYHOGY ONNAN VETTEM). Hmmm ez jó lesz
-Ez jó lesz, kösz-mondtam..
-Nincs mit
ESTÁS LEYENDO
Szent Johanna Gimi másképp//SZÜNETEL
HumorSziasztok! Ez a könyv a Szent Johanna Gimi másképp lesz amit átírok. Reni egy kicsit menőbben, testvérekkel, és persze a barátaival ahol az első helyen Cortez áll. Reni és Cortez már gyerekkoruk óta ismerik egymást és most hogy egy gimibe fognak jár...