BEKLENMEDİK

54 6 0
                                    

DEREN

Köyümüzdeki harika evimize giriş yaparken bu tatilin ne kadar sıkıcı geçeceğini düşünmeden edemedim.Yaşıtlarım barlarda,deniz kenarlarında eğlenirken benim burada olmam haksızlıktı.Yaz tatilinin üç ayınıda burda geçireceğim için çıldırıyordum.Ama onla karşılana kadar bütün fikrim değişti.

''Bunu yapmayı kesebilir misin?''Annem elindeki bavularla muhteşem! köy evimize giriş yaparken,''Paramız olsaydı denize giderdik bende bunu isterdim fakat gücümüz yetmiyor ''dedi

Odaya doğru ilerlerken her yerin toz içinde olduğunu gördüm.Arkadan ''bu gün temizlemeye başlasak iyi ederiz'' dedi annem.

Şimdide temizlikçi olduk ne güzel!

Babam bana yaklaşarak ''Ne yazıkkı özendiğin o zengin kızlardan değilsin sana özel temizlikçi yok bu dünyada,köye geldiğimiz için azıcık teşekkür etsen ''dedi

evet zengin olmayı veya fakir olmak benim elimde olsaydı kim zengin olmak istemez ki.Bu hayatta sadece güzelliğimle öne geçebilirdim.Çünkü hayyatın bana verdiği tek şans buydu.Ne olursa olsun güzel olmak zorundaydım.

''sanırsam hava almam lazım''diyerek bavulum olduğu odaya yürümeye başladım.Yolculuk kiyaffetimi değiştirmek istiyordum.Altın sarısı saçlarımı at kuyruğu yaptım.Perçemlerimi at kuyruğunun içinden çıkararak düzeltim.Altıma tayt giydim.Zayıftım ama taytın ince bacaklılarada yakıştığını düşünüyordum.Üstüme bol tshirt geçiridim.Yüzümde sadece adi bir kapatıcı vardı ve köyde olduğmuz için bu yeterdi.Hava almak istiyordum hızlıca dışarı çıktım.

yolda ilerlerken elinde biraz şişesi olan adam vardı.Dur bu adam değildi bir çocuktu!hemde benim yaşlarımda gözüküyordu.Hiç köylü bir çocuğa benzemiyordu.Açıkcası burda ruslara benzeyen bir çocuk görmek beni şaşırtmıştı,genelde böyle çocukların hayattı yaşaması gerekmiyor muydu?

Hey diye seslendim çocuğa.

-''bir düşümdümde böyle bir çocuğun yollu kaybedip yanlışıkla buralara düştüğünü düşünüyorum' dedim.Çocuğun gerçekten ayrı bir çekiliciği vardı.

''Bana çok yakışıklımısın demek istiyordun''diyerek göz kırptı.

-öyle birşey demek istemedim bilirisn.Merak ettimde senin gibi bir çocuğun içecek ne derdi olabilir.Yanlış anlama yakışıklısın demek istemiyorum.

''Babam ve ben annem sayesinde burdayız'' dedi.Sende zorla gelmiş olmalısın

''Aynı kaderi paylaşıyoruz ''dedim.Çocuk hoşuma gitmişti ama çok egoluydu.

-''Düşündümde burda takılcak kimse yok belki senle takılabilirz ismin ne ?''dedi.Gerçekten üç ay boyunca burdaydım ve takılcak birisi olması hoşuma gitmişti.Bu seferde onun gibi egolu olorak''Deren ben evet güzelim bu yüzden numarımıda istersin diye düşündüm''

Ben Davin ve evet deren diye eski sevgilim vardı ve çok gıcıktı umarım sende öyle değilsindir.Ondaki bu ego neydi anlayamıyordum.''Demek türk değilsin ''dedim

Babam almanyalı ,Annem türk .Bende türkiyede büyüdüm.Almanyaya hiç gitmedim desem doğrudur.Kısacası türküm.Babam bu ismi koymakta kararlıymış.

-tanıştığıma menum oldum Davin.



ilk bölümü yaynlamak için gerçekten çok heyecanlıyımm.Gerçekten uğraştım bu yüzden oy verirseniz çok sevnirimm.Umarım sevmişsinizdir fikrinizi belirtmeyi unuttmayın.

Ben kitap karakterlerinin kendi kafamdaki moddeleri koycam.

Davin:

Deren:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Deren:

Deren:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




BEKLENMEDİKWhere stories live. Discover now