Bu bolumdeki desteklerinden dolayi @nampaqu ya cok tesekkur ediyorum
Bu arada yorumlariniz gercekten benim icin cok onemli lutfen arkadaslar
İyi okumalarr
=×+♡+×=
Rihanna - Woo
《OBITO》
Kağıdı buruşturup cebime attım. Elimi çatala götürdüm ve "Bugün yaşadığım saçmalıklara bir yenisi daha eklenecek herhalde" diye düşünerek yemeye başladım.[...]
"Anne ben lavaboya gidiyorum"
"Tamam git"
"Ne tarafta?"
"Bak şurada"
"Tamam"
Masadan kalkıp annemin gösterdiği tarafa doğru yöneldim. Beni gören Kakashi de ben masadan kalktığım anda lavaboya gitmişti.
İçeri girdim ve karşımda kollarını kavuşturmuş bir şekilde duran Kakashi'yi buldum.
"Hey Isha"
"Hoşgeldin Hobi"
"Seni burada görmeyi hiç beklemiyordum" dediğimde önünde olan saçları görüş alanımı kısıtlasada tek kaşının havaya kalktığını fark etmiştim. yanlış anlaşılma olmaması adına afallayarak ağzımı tekrar araladım.
"Yani garson olarak""Ben seni beklemiyordum diyemem açıkçası" dedi Kakashi gözlerini farklı bir yöne çevirerek.
"Ah yani okulda farklı bir kişiliğin olduğu için"
Obito Kakashi'ye doğru yürüdü.
"Bana böyle yaklaşman garip"
"Neden Kakashi?"
Kakashi elini gözünün üstündeki sargı bezine götürdü.
"Daha bu sabah kavga ettik"
"İçimde...içimde şüphelerim var""Neden?"
"Her şey çok hızlı oldu"
°•3 bolumdur ayni gundeyiz amk•°"Yani Obito, seni buraya çağırma sebebim şu ki..."
Kakashi bu sefer deminki halinden çok farklıydı. Az önceki gülümsemesi, o güzel gözleri... hiçbiri artık yoktu. Sanki Kakashi gitmişti, yerine ise farklı biri gelmişti.
《III. ŞAHIS》
Kakashi Obito'nun üzerine doğru yürümeye başladı. Çok yakınına geldiğinde Obito geriledi. Fakat bunun için gecikmişti.
Kakashi hızlı bir hareketle Obito'nun boynundan tutup onu duvara yapıştırdığında Obito neye uğradığını şaşırmıştı. İçinden buraya geldiğine lanetler okudu. Boynunda Kakashi'nin sol eli vardı. Obito hızla iki elini Kakashi'nin boynunun üstündeki tek elini tuttu ve çekmeye başladı fakat Kakashi'nin eli çok sağlamdı.
"O kırık dökük ingilizcenle garson olduğumu söyleyebileceğini sanmıyorum ama olurda ağzını hoşuma gitmeyecek sözlerde bulunarak aralarsan istemediğin bir şekilde doldurmak zorunda kalacağım"
Obito Kakashi'nin elinden kurtulmak için çırpınıyordu. Bir an orada ölebileceğini düşündü.
"Beni duyabiliyorsundur umarım Obito, tek bir sözümü bile kaçırmanı istemem çünkü"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPRACHE | ObiKaka
Hayran KurguKakashi, okulunun en iyi ingilizce konuşan öğrencisiydi. Obito ise bu konuda pek başarılı sayılmazdı.