היכרות (1))

319 27 32
                                    

״היי!״ האן אמר עם חיוך למוכרת בחנות ״או- היי! מה תרצה?״ המוכרת ענתה גם בחיוך ״אני ירצה שוקו חם וקרואסון״ האן אמר והצביע על הפריטים ״בדרך!״ המוכרת ענתה. האן הלך לשבת ליד החלון פתח את המחשב והתחיל לצפות בסדרה שהתחיל אתמול, האן הגיע לפני שנה לבית ספר חדש ואתמול הודיעו שיביאו איתם שותפים לחדר, והאן ממש מתרגש לראות מי זה. ״הנה השוקו חם והקרואסון!״ המלצר חייך והגיש לו את ההזמנה ״תודה רבה!״ המלצר חייך אליו והלך.

אחריי שהאן סיים ארז הכל וכבר היה השעה 7:00 אז הוא יכל להספיק לבית ספר כי הוא מתחיל ב8:10. הוא הגיע לכיתה וראה שם את שני החברים שלו אחד שקוראים לו ״פליקס״ והשני ״סיונגמין״ וראה גם שלינו הילד המקובל שם.. מהר הלך לפליקס וסונגמין ודיבר איתם על מה שהוא עשה בשבת וגם הם סיפרו לו.

נקודת מבט האן:
הגיע הזמן ללכת לחדר שלי במעונות! אני כל כך מתרגש לראות מי הולך להיות איתי כל התיכון!
הגיע השעה 18:00 והדלת נפתחה האן סידר את כל החדר שלו בשביל השותף החדש שלו אבל בכלל ראה שזה לינו.. הילד הפופולרי המקובל והעשיר! אוי לא אני הולך למות טוב אני אקח את האומץ לדבר איתו..

״ה-היי״ האן אמר ״אתה לא האן גיסונג?״ לינו שאל והאן אתם יודעים שהוא גיי ומכיתה ו הוא התאהב בו. שלינו אמר את השם שלו כל כך חלק הרגיש אלפי פרפרים בבטן, האן הנהן ״קול״ לינו אמר ״ר-רוצה שאני יעזור לך בדברים?..״ האן שאל וראה שלוש מזוודות ״אממ אוקיי״ האן חייך

הם סיימו הכל האן הלך להתקלח ואחריו לינו
״תודה על העזרה לא הייתי מסיים כל כל מהר לבד״ לינו צחקק ״ בכיף!״ האן חייך ״אז אנחנו חברים?״ לינו שאל ״אוקיי״ הם צחקו ואז ראו סרט ביחד

נקודת מבט לינו:
למה האן גיסונג כל כך חמוד?! הוא נראה כמו סנאי חמוד הלחיים שלו הפה הקטן הזה העיניים היפות האלה.. אני חושב שפיתחתי אליו רגשות.. אבל זה לא הזמן בטח הוא יחשוב שאני איזה מטרד..

הגיע הערב והזמן לאכול האן ולינו התלבשו יפה והאן רצה שזה יהיה זיכרון אז הם צילמו מול המראה הגדולה שהייתה בחדר.

האן ראה את המאכלים האהובים עליו אז החליט לטרוף הכל לינו התפרץ מצחוק ״מה?״ האן אמר עם אוכל בפה והסתיר את הפה עם היד שלו ״אייגו אתה כל כך חמוד״ לינו אמר וסרק את פניו של האן, האן הפך לעגבנייה. ״תן לי רגע״ לחש לינו וניקה את הפה של האן ״א-אה אני ה-הולך למלא מים״ לינו חייך ״יא! לינו!״ היונג׳ין, אחד מהחברים של לינו או ליתר דיוק אחד מהחברים הכי טובים של לינו.
״הא?״ לינו שאל ״ממתי התחלת לדבר עם האן גיסונג?״ היונג׳ין שאל עם מבט מוזר ״אני השותף שלו לחדר״ היונג׳ין אמר באדישות והסמיק קלות ״בטוח שאתה רק השותף שלו לחדר?״ היונג׳ין אמר והרים גבה בהתנשאות ״כן היונג׳ין ו.. נו אתה יודע״ היונג׳ין אמר היונג׳ין פער את עיניו ״אתה פתיחת אליו רגשות?!״ היונג׳ין לחש לינו הנהן, לינו ראה שהאן חוזר ״תחליף נושא תחליף נושא תחליף נו-״ ״על מה אתם מדברים?״ האן ישב ״על דולפינים!״ היונג׳ין אמר ולינו שלח אליו מבט של ׳מה הקשר׳ ״וואי הזכרת לי שפעם ליטפתי דולפין הוא היה כל כך חמוד״ האן חייך לעצמו ״יא תמיד רציתי גם״.

הסתיימה הארוחת הערב וכולם חזרו לחדרים

״יא האן״ לינו אמר לאחר שהחליף בגדים לפיגמה וכנ״ל להאן ״כן?״ האן אמר עם חיוך קטן ״בוא נכיר אחד את השני יותר, חוץ מזה. אנחנו שותפים לחדר..״ לינו אמר עם קול חלש ״תכלס..״ האן אמר והסתכל ישירות אל לינו אל תשכחו שהוא מאוהב קשות בו, ״אני יתחיל״ לינו אמר ״אני עשיר ו-״ האן קטע אותו ״ידוע״ לינו הרביץ קלות אל האן (הם במיטה שוכבים על הצד מול השני) ״תן לי לסייםםםםם״

נקודת מבט האן:
אחח כמה יפה החיוך שלו הצחוק שלו איך אפשר להבריא בן אדם כזה יפה?!

האן הנהן כדי שימשיך
״אני אוהב סנאים״ האן הרגיש פרפרים בבטן כולם קוראים לו סנאי ״יש לי 3 חתולים,אין הרבה לדעת עליי ו-״ האן נהפך לעגבנייה ״האן הכל בסדר? אתה מרגיש טוב?״ לינו שלח יד למצחו של האן הוא נהפך הרבה יותר אדום ״כןכן הכל טוב״ לינו הרים גבה ״ בטוח? לא הסמקת לפני שנ-״ האן כיסה את פיו של לינו ״ללאלאלא ממש לא״ האן הבין איפה היד שלו ומיד החזיר אותה למקום ״תורך לספר את עצמך״ האן הנהן ״יש לי כלב אני אוהב לנגן בפסנתר וגיטרה אמממ״ לינו פער עיניים ״אתה מנגן בפסנתר?״ לינו שאל והתעניין ״כן התחלתי לפני שנתיים״ לינו הנהן מהתרשמות.

אחרי כמה זמן של דיבורים האן הרגיש עייפות לינו היה בטלפון והאן פשוט הסתכל על הקיר ״ל לינו..״ לינו שמע קול חמוד ״כן?״ לינו הסמיק קלות ״אני לא מצליח לישון..״ שתבינו השעה הייתה 2:00
״בוא״ לינו פתח את ידיו לרווחה האן נכנס בין הידיים והרגיש את החזה החם שלו כל הגוף הקטן שלו התקפל בלינו.

נקודת מבט לינו:
אני הולך למות מה זה הדבר החמוד הזה..
אני חייב להתפאק לא לנשק את השפתיים הקטנות האלו..

״ממ?״ האן קצת שמע משהו ״כלום כלום תישן..״
האן הנהן והוא הלך לישון כנל אל לינו





































זהוווו תצביעוווו333>

my roommateWhere stories live. Discover now