BEN BERK'E DE CAFENİN ADRESİNİ VERDİM!!!

3.5K 253 7
                                    

Ayın 21'nden sonra yeni bölüm uzuuuuuun bir süre yeni bölüm gelmiycek. Ayrıca sanki bölümler iyice boka sarıyor gibi hissediyorum siz nedersiniz? Yorumlara yazın lütfen.

Nico'dan ayrıldıktan sonra ona okkalı bir tokat geçirdim.

"Sen ne yaptığını sanıyorsunn??"

"Liva ben-..."

"Kapat çeneni!!"

Hemen cafenin çıkışına koştum. Ve o gerizekalı kolumu tuttu.

"Bırak kolumu gerizekalı!!!"

Bütün cafe bize bakıyordu ama umurumda bile değildi. Kolumu ondan kurtardım ve bir taksi çağırdım. Taksiye evin adresini verdim ve eve varmayı bekledim.

Hiç birşey düşünemiyordum.
Göz yaşlarım benden bağımsız bir şekilde gözlerimden akıyordu.

Yaklaşık on dakika sonra eve vardım ve hemen yukarıdaki odama koştum. Konuşmak için birine ihtiyacım vardı ve bende hemen Başak'ı aradım.

"Alo Başak konuşmak için birine ihtiyacım var."

"Şu an konuşamam Liva öptüm seni." dedi ve yüzüme kapattı.

Ne oluyo lan bu kıza. Ben burda sana ihtiyacım var konuşalım diyorum bu gerizekalı bana konuşamam canım öptüm diyo!!!

Şu an konuşmaya bir kız kardeşim olsa neler vermezdim. Gerçi Başak'la da kardeş gibiydik ama beni her zaman takmıyodu. Bende annemlere hesap sormaya gittim.

"Aneyyy!!"

"Efendim Liva?"

"Benim neden bir kız kardeşim yok?"

"Ne biliyim ben Liva ya?"

"Yani ne biliyim bana neden bir kardeş daha yapmadınız?"

"Sen eğer bana kardeş yaparsanız onu ya çöpe atarım yada camdan aşağı atarım dedin."

Bende artık kabullenip tekrar odama çıktım. Ama umarım ciddi değilimdir gerçi kendime bu konuda pek güvenmiyorum!!

Ne diyom la ben burda garip bir durum içindeyim hala kardeş diyorum. Malsın sen Liva!!! Hemde çok malsın!!!

Biraz daha odamda kaldım ve annem biz çıkıyoruz diye bağırdı. Gidin siz gidin kızınıza hiç bakmayın. Zaten evde tek kaldım.

Biraz odamda oyalandım. Çok geçmeden kapı çaldı. Bende küfrede küfrede gittim kapıyı açtım. Bir baktım Başak karşımda ağlıyor. Ama öyle böyle değil gözleri falan kıpkırmızı olmuş.

"Başak ne oldu sana böyle?"

"Sus ve sadece sarıl."

"Peki ama-..."

"Sus."

Biraz daha ağladı ve sonunda sustu.

"Liva abur cubura ne dersin? Sanırım sende pek iyi değilsin."

"Hemen getiriyorum."

Hemen mutfağa gittim abur cubur dolabını açtım ve bulduğum herşeyi aldım. Buzdolabında da dondurma vardı onu da aldım ve odamda saatlerce abur cubur yedik. Az kalsın kusuyorduk. Ama yemek yemek iyi hissettiriyodu.

"Başak artık anlatmalısın."

"Hani Efe vardı ya. Holigan grubundan."

"Evet?"

"İşte ben ondan hoşlanıyorum uzun süredir."

"İnanmıyorum."

"Sonra bende gittim ona bütün grurumu ayaklar altıma alıp söyledim seni seviyorum benimle çıkar mısın diye. O yüzden konuşamam demiştim."

"Sonra?"

"Sadece yüzüme bakıp güldü ve tabiki de senle çıkmam dedi."

"Aouvv işte bu kötü olmuş."

"Saol yaaa!!! Peki sana ne oldu?"

"Nico sana birşey demem gerek dedi sonra bir cafeye gitim. Sonra Berk'te sana bişey diycem dedi ve ben onada cafeninadresini verdim-... BEN BERK'E DE CAFENİN ADRESİNİ VERDİM!!!"

Ezik PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin