Περίληψη βιβλίου:
- Ας αρχίσουμε δουλειά. Ξέρεις τί εννοώ.
- Ξέχασα το φάκελο με τα χαρτιά κ.Χέντερσον...
- Τα χαρτιά δεν θα τα χρειαστούμε για τη συγκεκριμένη δουλειά Αλίσα. Εννοούσα την άλλη δουλειά...ξέρεις εσύ...
Ο κ.Χέντερσον, ένας περίεργος, εργασιομανής επιχειρηματίας, έχει έναν...ιδιαίτερο τρόπο να κάνει σχέσεις.
Ο ιδιόμορφος χαρακτήρας του, καμουφλάρεται πίσω από το σέξυ παρουσιαστικό του.
Χρειάζεται μονάχα μια ριψοκίνδυνη, γενναία, υπομονετική, φιλόδοξη και εχέμυθη γυναίκα για να μπει στον κόσμο του και να μπορέσει να βρει εκείνος τη διέξοδο που ψάχνει και απαντά στο πρόσωπο της Αλίσας.
Δεν είναι όμως αυτό που δείχνουν, ούτε εκείνος, ούτε εκείνη!
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Είδος βιβλίου: ρομαντική
Βασικοί χαρακτήρες: Ντόριαν Χέντερσον, Αλίσα Πέητζ
Κεφάλαια: 50
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
Reviews Αναγνωστών:
(Αν κι εδώ είναι ανώνυμα για λόγους προστασίας, θα τα βρείτε στα σχόλια του τελευταίου κεφαλαίου του βιβλίου ή στο επόμενο κεφάλαιο που λέει "Ανακοίνωση" -αν έχει-😉)
1. "Μπράβο!!!👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍😘"
2. "Υπέροχο κορίτσι μου! Συγχαρητήρια. Θα μου λείψει ο Ντόριαν και οι υπόλοιπες προσωπικότητές του!❤️😘"
3. "Υπέροχο ταξίδι και αυτό αγαπημένη Ελισάβετ!!!"
4. "Ωραία ιστορία!!! Σε κρατούσε σε αγωνία! Συγχαρητήρια συγγραφέα, υπέροχη δουλειά! :)"
5. "Το πιο υπέροχο και όμορφο φινάλε για τους ήρωες που αγαπήσαμε!!! Το πόσο λατρεύω Σιλκ κ Τσέην στο έχω πει το ξέρεις.
Το αμέσως επόμενο βιβλίο σου που αγάπησα είναι το cross x roads. Πλέον μπορώ να προσθέσω κι αυτή την υπέροχη ιστορία στις άπειρα αγαπημένες μου.
Γράφεις εκπληκτικά θα το ξαναπώ. Ανυπομονώ για το νέο μας αναγνωστικό ταξίδι!!
Τα συγχαρητήριά μου❤️"
6. "Υπέροχο και αυτό το ταξίδι αγαπημένη μου Ελισάβετ, το απόλαυσα πραγματικά πολύ, να είσαι γερή, δημιουργική και να μας χαρίζεις μοναδικές αποδράσεις, που είναι απαραίτητες για να αντέξουμε την ρουτίνα και τα προβλήματα της καθημερινότητας !!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️"
7. "Υπέροχη ιστορία. Παρουσιάζεις με έναν τόσο αναλυτικό και επεξηγηματικό τρόπο την οριακή διαταραχή της προσωπικότητας που είναι εντυπωσιακό. Λόγω του επαγγέλματός μου γνωρίζω αυτόν τον κλάδο και εντυπωσιάστηκα. Συγχαρητήρια."
8. "Υπέροχο, καταπληκτικό, αγαπησιάρικο βιβλίο!!! Πώς καταφέρνεις τα πονεμένα και βασανισμένα αγόρια σου να είναι τόσο γλυκά, δοτικά και συγκροτημένα ποτέ δεν το κατάλαβα. Συγχαρητήρια κορίτσι μου για ακόμα μια φορά και σε ευχαριστώ για ακόμα ένα όμορφο ταξίδι!!!😘😍❤️"
9. "Λοιπόν σαν αναγνώστης θα αφήσω και εγώ τη δική μου κριτική. Πραγματευόσουν ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα για το οποίο δεν είχα επίγνωση, και κατάφερες να το εντάξεις με έξυπνο τρόπο στην σφαίρα του ρομαντικού. Μας παρουσίασες με κάθε λεπτομέρεια το τί γινόταν στο μυαλό του Ντόριαν, όλες τις καταστάσεις και τα συναισθήματα. Υπήρξε δικαίωση και σωστές απαντήσεις ανάμεσα στους δύο ήρωες. Θα έλεγα πως δεν είναι από αυτά τα βιβλία που παρουσιάζουν τη γυναίκα ως ένα "υποκείμενο που δεν εκφέρει καθόλου τη γνώμη της ούτε έχει άποψη και πέφτει για τον μπάντμποι" όπως διαβάζουμε σε πολλά βιβλία.
Είχες παραγράφους και όχι ένα
μονοκόμματο πράγμα όπως γράφουν κάμποσοι εδώ με αποτέλεσμα να κουράζεται ο αναγνώστης. Προσεγμένο λεξιλόγιο, δεν εντόπισα τραγικά ορθογραφικά, και τα κεφάλαια δεν ήταν τεράαααστια αλλά ούτε και πολύ μικρά.Αυτά είχα να πω, μπράβο για την προσπάθειά σου!
Αξίζουν περισσότερα. Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα βιβλία σου κάποια στιγμή :)"10. "Μακάρι να κανεις πάλι μια μικρή ιστορία με αυτούς όπως έκανες με τον Τσέην... έστω δέκα κεφάλαια..ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΝΣΥ ΑΛΗΘΕΙΑ"
11. "Σε λατρεύουμε"
12. "Αχ λιώνω δεν γίνεται αυτό"
13. "Μπράβο λατρεμένο μου κορίτσι!!! 👏👏👏"
14. "Υπέροχο το βιβλίο σου. Μ' αρέσουν τα happy end στα βιβλία :)"
15. "Άλλο ένα υπέροχο βιβλίο, που διαβάζω από εσένα . Μπράβο το απόλαυσα πραγματικά . Πάω στο επόμενο τώρα"
YOU ARE READING
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
RandomΚινούμενη από την ανάγκη να βοηθήσω τους νέους αναγνώστες μου να διαλέξουν με ευκολία τί βιβλίο τους ενδιαφέρει και θα ήθελαν να διαβάσουν, σκέφτηκα την ιδέα να δημιουργήσω αυτόν τον Οδηγό για τα βιβλία μου! Επιπλέον, περιλαμβάνονται και μερικά revi...