BÖLÜM|11|

1.6K 12 14
                                    

NOAH

-Ciddi misin? Onunla yaşamak mı?

Bana bakışı, bunu sakince karşılamam gerektiğini bilecek kadar netti çünkü ciddiydi ve öyle de yaptı. Önümde durdu ve yüzümü ellerinin arasına aldı.

-Lütfen bana evet deyin.

Bu çok fazlaydı, kendimi o duruma sokamazdım. Tezgahtan kalkıp odada volta atmaya başladım.

"Nicholas, ben on sekiz yaşındayım."

Yüzümü ona döndüm. Orada öylece durmuş, kaşlarını çatmış bana bakıyordu.Anlamamış olabilir diye,

"On sekiz,"

diye tekrarladım. Gerginliğin içimde büyümeye başladığını hissettim, çünkü aynı basamakta olmadığımız, ona verebileceğimden daha fazlasına ihtiyacı olduğu hissi beni her şeyden çok korkuttu.

"Benim yaşımdaki tüm kızlardan daha olgunsun, on sekizinde bile göstermiyorsun Noah, bana bunu söyleme, bu çok saçma." Burada yaşasaydın, her gece, her gün görüşürdük,"

diye yanıtladı tezgaha yaslanıp kollarını kavuşturarak.

Benimle yaşamak istemiyorsun. Bu mu?

bir saniye sonra ağzından kaçırdı. Ah... ş

Bunun istemekle istememekle alakası olmadığını nasıl anlatacaktım? Hala çok gençken o adımı atmaktan korktuğumu ona nasıl söyledim? Ya da beni gerçekten engelleyen şey, eğer birlikte yaşarsak, bana verdiği her şey için hala ne kadar berbat olduğumu anlayacak olması mıydı? Geçmişte mi olmuştu ve sonunda benden bıkacak mıydı yoksa daha kötüsü beni terk mi edecekti? "Tabii ki isterim," dedim, onun olduğu yere temkinli bir şekilde yaklaşarak.

Tek bir kasını bile kıpırdatmadan bana boyundan baktı. Korkum şu ki, çok hızlı giderek elimizdekileri mahvedeceğiz. Nicholas başını salladı. B

Bu saçmalık Noah, sen ve ben hızlı gidemeyiz çünkü zaten neredeyse ışık hızında gidiyoruz, sende böyle şeyler, bende böyle. Beni biliyorsun, senden başka kimseyle bu adımı atmayacağımı gayet iyi biliyorsun ve eğer bunu yaparsam, bunun yapılacak doğru şey olduğunu bildiğim için, yapmamız gereken şey bu, çünkü yapamam. senden uzak olmak... ve sen de benden uzak olamazsın..

Gerginliğimi yatıştırmaya çalışarak derin bir nefes aldım... Nicholas'la yaşamak... rüya gibi olurdu, gerçekten, onu her gün görmek, her zaman güvende hissetmek, her zaman onu sevmek.

"Benden olmamı beklediğin kişi olmamaktan korkuyorum,"

diye itiraf ettim.

titreyen ses Donması düzeldi ve yanağımı okşamak için elini uzattı. Gözleri, her bir özelliğime hayranlık duyuyormuş gibi, yüz hatlarımı dikkatlice taradı.

-Uyandığımda bu yüzü görmek istiyorum -

diye itiraf etti parmağını alt dudağımın üzerinde gezdirerek-,

uyumadan önce dudaklarını öpmek istiyorum

-boğuk bir sesle devam etti-, bırak bu dokunuş senin olsun Her yattığımda hissediyorum. Seni kollarımda hayal ediyorum.

Siz uyurken sizi izlemek ve günün her dakikasında sizinle ilgilenmek. Gözlerimi kaldırdım ve onun gözlerinde her kelimenin doğrudan kalbinden geldiğini gördüm.

Ciddiydi, beni sevdi, beni onunla birlikte sevdi; Kalbimin çarptığını hissettim, içimde bir şeyler nasıl mutlulukla tutuştu, eridi, onu nasıl bu kadar çok sevebildim? Ona vermemi zorlaştırmadan benden bu kadar çok şeyi nasıl aldı?

Culpa Tuya 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin