2. Nový začátek ve Francii

3 1 0
                                    

Jim Thompson dorazil do malebného městečka ve středu Francie. Jeho cesta byla dlouhá, ale plná očekávání. Když se ubytoval v malém hotelu v centru města, cítil, že začíná nová kapitola jeho dobrodružství.

Vstoupil do svého pokoje, který byl skromný, ale útulný. Sbalené kufry postavil na postel a začal je rozbalovat. Jim cítil vznášející se vzrušení, zatímco vybíral oblečení a rozmisťoval své věci po pokoji.

Když měl všechno na svém místě, rozhodl se si na chvíli odpočinout. Zamířil k televizi, která byla na stěně naproti postele, a zapnul ji. Kanály plné kriminálních seriálů mu připomněly domov, a tak se rozhodl si jeden vybrat a odpočinout si při sledování.

Jim se pohodlně usadil na posteli a začal se ponořovat do světa detektivů a záhadných případů. Byl fascinován napínavými scénami a snažil se odpojit od reality, která ho obklopovala. Obraz na televizi ho pohltil a na chvíli zapomněl na své vlastní dobrodružství.

Záhadné vraždy, vyšetřování a nečekané zvraty se promítaly na obrazovce. Jim se ponořil do příběhů, které ho vtahovaly do světa zločinu a detektivů, a zapomněl na okolní svět.

Postupně se začal stmívat a venku se rozsvěcovaly uliční lampy. Jim si uvědomil, že čas plyne rychleji, než si myslel. Vypnul televizi a rozhlédl se po pokoji. Bylo načase vyrazit ven a objevovat skutečný svět, který ho obklopoval.

Rozhodl se, že příští dny věnuje prozkoumávání města, seznamování se s místními a objevování francouzské kultury. Kriminální seriály byly sice zábavné, ale teď byl čas skutečných dobrodružství, která ho čekala za dveřmi jeho hotelového pokoje.

Jim se postavil a zamkl pokoj za sebou. Byl plný energie a odhodlání vstoupit do neznáma. Když vyšel ven z hotelu, naplnil ho pocit svobody a předsevzetí, že si toto dobrodružství naplno užije.

Sotva tuší, jakou osudovou událostí se stane jeho pobyt ve Francii, a jak se jeho život navždy změní. Ale teprve další kapitoly tohoto příběhu odhalí, co je připraveno na Jima Thompsona.

NeviditelnýKde žijí příběhy. Začni objevovat