Víte, já celkem ráda píšu o společnosti, protože jedině na lidech se dají najít velké chyby.
Víte, občas mě zajímají cizí názory, i když mi na nich potom vůbec nezáleží. Ale někdy z lidí vypadnou naprosté hlouposti. Nejhorší je na tom to, že oni si myslí, že jsou neuvěřitelně chytří a vše, co řeknou, je pravda. Jenže ve skutečnosti mají mozek velikosti zrnka písku.
Jednou jsem o jedné nejmenované skupině řekla, že jsou parta uječených chlapců. Ovšem jejich poslouchačka se mi to snažila arogantně vyvrátit. Dobře, ty máš svůj názor a já mám svůj názor. Mě spíš zaráží, že jsi tak zatvrzelá a nedokážeš ten cizí názor přijmout. To je tak složité respektovat ostatní?
Mimochodem naprosto miluji lidi, kteří odsuzují ostatní hned na první pohled. Představme si situaci. Přijde pár gayů do restaurace, že si dají oběd. Sednou si do opuštěného koutu, aby na ně lidé nekoukali. Ale co se nestane. Přijde muž, nebo chlapec a začne na ně křičet, že nejsou normální lidi a měli by zmizet z povrchu zemského. Vážně? Vážně si myslíš, že ty jsi "normální." Fajn. Dovol mi, abych se zasmála. Vážně, toto byl tak dobrý vtip, že jsem skoro spadla ze svého jednorožce. Chceš mi tímto tedy říct, že bych se měla bavit s "normálními lidmi?" Tedy s lidmi jako ty? S "normálními" lidmi jsem se bavila 9 let. A co je se mnou teď? Ne, ani nechci slyšet odpověď. Ty si nech svůj názor pro sebe, já zase nasednu na jednorožce a pojedu do říše divů. A pokud mi budeš třeba chybět, pošlu ti podpis Johnnyho Deppa.
A samozřejmě nesmím zapomenout na lidi s takzvaným "SWAGem." Schválně by mě zajímalo kolik lidí ví, co to vlastně znamená. Z těch 100% asi 1%? To je dost mizerné. A přesto to všichni používají. Definujme tedy slovo SWAG.
Secretly We Are Gays.
Tedy v překladu: Tiše, jsme gayové.
Tak co drazí homofobové? Stále máte SWAG? Věřte, že slovo SWAG je ta největší hloupost. Ale stejně budu mít raději SWAG, než abych byla "normální," jako Vy. Doslova.
ČTEŠ
Úvaha o společnosti? Asi ano a bude dlouhá...
General FictionAni nevím jestli ještě někdo čte tyhle popisky...